HURRA FOR KJÆRLIGHETEN

Fine sis og kusine! Madicken sin kjole finner dere HER (adlink)

Paps og barnebarnet :*

Skjønneste mormor og morfar som nå har vært gift i hele 60 år. Evig kjærlighet 🙂

♥​♥​♥​

Verdens beste morfar ♥ Kjolen min finner dere HER (adlink)

Åååh, som vi har kost oss i Sverige denne helgen! I går var det feiring av bryllupsdagen til mormor og morfar, og dagen stod over alle forventninger. Nydelig mat, gode kaker, flotte taler og masse kos 🙂 Familien min betyr utrolig mye for meg, og jeg føler meg så heldig som fortsatt har besteforeldrene mine i live. Det er ingen selvfølge! Morfar er hele 87 år, og så og si sprekere enn meg. Går på langrenn så og si hver dag på vinteren, og løper om sommeren. Hvor utrolig er vel ikke det? Livsgleden hans er virkelig noe å se opp til ♥ 

Fin helg altså! Nå er vi vel fremme i Bergen igjen, og jeg kjenner jeg er glad for å kalle denne byen mitt nye hjemsted. Gleder meg til å se hva den kommende uken har å by på 🙂 

11 kommentarer

Siste innlegg