20% rabatt på hele NA-KD til mine lesere!!

For en stund siden kom jeg over tidenes kuleste nettbutikk, nemlig na-kd.com! Sikkert noen av dere som har hørt om den før? Er det noe vi trenger mer av så er det bra klesbutikker på nett, og denne er virkelig helt amazing. Her finner du blant annet de kuleste chokerne, det fineste undertøyet, fantastiske kjoler og ikke minst til og med Levis 501 shortser. SÅ mye fint er det der, kunne klikket hjem evig med plagg- haha!

Og dere, gjett hva jeg har fikset da? En helt unik kode til dere, “andreab20”, som gir 20% rabatt på hele siden ut dagen i dag. Weee! Gjett om jeg skal benytte meg av den selv og 😉 Her ser dere noen av mine favs:

Nude bomber HER // Camo print jakke HER // Grønn army jakke HER

Grå topp HER // Blondetopp HER // Beige bluse HER

Rosa genser HER // Grå genser HER // Beige topp HER

Grønn kjole HER // Grå kjole HER // Blå kjole HER

Beige kjole HER // Hvit kjole HER // Svart kjole HER

Brun choker HER // Svart choker HER // Gullsmykke HER

Gull bh HER // Svart bh HER // Hvit bh HER

Happy shopping babes!! ♥

9 kommentarer

Siste innlegg