TWO NEW FAVS

A perfect combo ♥

Disse to herlighetene kjøpte jeg på Zara her for litt siden, og jeg måtte nesten bare vise dere! Skinnjakken minner veldig om den gule “alle har” i passformen, men jeg har enda ikke sett noen andre med nettopp denne varianten. Fargen er superfin, og jeg synes jakken har en ganske eksklusiv look til tross for en rimelig prislapp på 549 kr. Kunne så og si like gjerne vært fra Acne spør dere meg 😉 Bra kjøp, har brukt den endel allerede! Ellers er kjolen helt nydelig, selvom den er veldig enkel. Sitter som et skudd på kroppen og er rett og slett bare superfin. Den koster kun 199 kr, så da kjøpte jeg den like gjerne i 3 forskjellige farger- haha! Grå er riktignok favoritten enn så lenge. 

Nå skal jeg og Madicken en tur på trening, så blir det kortkveld og litt rødvin her i leiligheten med en venninne senere. Fin lørdag! Vi snakkes snart, ønsker dere en gooood helg 🙂

23 kommentarer

Siste innlegg