FLØYEN

Holaaa ♥

I dag har det vært skyfri himmel og full sol her i Bergen, noe som har vært veeeldig etterlengtet! Har regnet hver dag i lang tid nå, så å endelig se solen var fantastisk. Føler man tar finvær så forgitt i Oslo, her hadde jeg aldri klart å ligge inne når solen først titter frem- haha. Startet dagen med tæning på terrassen vår, noe som var helt fantastisk, og sikkert ikke noe jeg får gjort før neste vår igjen. Så var det klart for fjelltur! Har lenge hatt lyst til å få sjekket ut fløyen, så på en dag som dette kunne det ikke blitt mer perfekt. Vi møtte Tyra i byen og gikk både opp til fløyen og ned igjen, så da ble det som en liten treningsøkt i samme slengen. Utsikten var helt nydelig og det var så deilig med mosjon, frisk luft og fin natur. Sånt gjør meg glad 🙂 Krysser fingrene for flere fjellturer i nærmeste fremtid, er jo så mye flott å sjekke ut her i Bergen!

Feiret med en velfortjent softis da vi var fremme ♥

Sjekk den utsikten! Flotteste Bergen.

Skjønneste lille ♥ Turen tok 3 timer totalt fra vi dro til vi var hjemme igjen, så skal love dere søtnosen over var ganske så trøtt da- haha!

Beste søsteren i verden ♥

Nå må jeg hoppe i sengs, for allerede 8.30 i morgen skal jeg være klar på skolebenken. Mandag og ny uke- jeg er mer enn klar for å ta den med storm 🙂 Sov godt, kjære lesere!!

11 kommentarer
    1. Hei Andrea!
      Jeg er en fast følger av deg og titter stadig innom bloggen din for mer inspirasjon!
      Nå har det seg slik at jeg skal til Bergen om et par uker, og håper du kan gi meg litt tips! Tips til hvilke butikker som er verdt å stikke innom. Gjerne klesbutikker, interiørbutikker, blomsterbutikker som ikke finnes overalt. Gjerne også noen restauranter, cafeer, severdigheter (om du anbefaler fks akvariet?) , om det er noen aktiviteter og være med på der? Fks bowling, gokart, spillehaller.. ja noe som hele familien ville hatt det moro på? Håper så veldig gjerne at du kan lage en liten Bergen-guide. Jeg er veldig glad i å shoppe (naturligvis), så jeg håper du har noen tips og komme med der 🙂

    2. Om du vil ha en skikkelig treningsøkt som er super for rumpen, så må du gå stoltzekleiven! Jeg er selv bergenser og går der flere ganger i uken. 908 trappetrinn, og du blir belønnet med en fantastisk utsikt på toppen oppe ved pilen 🙂 får fart hjertepumpen og melkesyren 😉 god tur!

    3. Så noen skrev om deg på jodel i dag 🙂 “Hvis Andrea Badendyck kan klare å betale tilbake 500 000 i skattesmell, så kan pokker meg jeg også klare å betale tilbake 60 000 på gjelda mi! (Y)” Haha! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg