HVORDAN ER LIVET I BERGEN?

Nye solbriller fra Dior

I morgen er det 3 uker siden jeg flyttet til Bergen (!!!), og jeg må virkelig si at tiden har flydd. Føles fortsatt litt rart at vi bor her, men begynner å vende meg til livet i ny by. Jeg har som dere vet begynt på sonans, og der har jeg skole tre dager i uken. Mandager, tirsdager og fredager! Fagene jeg har er naturfag og spansk, og i spansken er jeg så heldig og går i samme klasse som Madicken 🙂 Hun går med andre ord på sonans hun også, og hun går der for å få bedre snitt fordi hun vil inn på psykologi- om noen skulle lure ♥ Jeg trives egentlig veldig godt på sonans hittil, synes lærene er flinke og at det er veldig mange hyggelige og imøtekommende elever. Føler sonans her er mye mer sosialt enn feks da jeg gikk på Bjørknes i Oslo, så det er fint!

Ellers sosialt sett er det kanskje litt kjedelig her enn så lenge, men heldigvis så har jeg et par venner fra før i Bergen. Spesielt Julia har jeg fått sett veldig mye, så det er hyggelig. Men er naturligvis ikke likt som i Oslo, hvor jeg alltid har noen å henge med om jeg vil eller at det hele tiden er mye som skjer. Regner med at det sosiale kommer seg etterhvert da, tar jo tid å få seg gode venner! Man kan jo ikke akkurat forvente seg å ha fått 5 nye bestisser etter tre uker i ny by, haha. Må bare ha litt tålmodighet, og det har jeg heldigvis. Tror alt blir veldig bra etter en stund her i Bergen, enn så lenge er jo alt fortsatt veldig nytt 🙂

15 kommentarer
    1. Jeg flyttet også til Bergen for ca. tre uker, og føler litt på det samme.. Er ikke like lett som forventet å komme i kontakt med andre når alle har så mye forskjellig på timeplanen. Men håper det fikser seg for oss begge etter hvert!:)

    2. Så bra at du trives i Bergen! Venner får du nok med tiden, du virker som en superhyggelig jente 😀 er selv fra Bergen, så kanskje jeg ser deg en dag, haha

    3. Så bra at du trives!
      Jeg flyttet selv til Bergen for en liten stund siden, og går også på Sonans for å ta opp fag 🙂 Er veldig enig med det du sier om Sonans! Veldig flinke lærere 🙂

    4. Flytta til bergen for 4 uker siden, i utgangspunktet kjente jeg nesten ingen, men nå har jeg såååååå mye på min sosiale kalender at jeg nesten ikke rekker å tenke, haha <3

    5. Ser den! Vil anbefale deg å bli med på noe sosialt, som f.eks. en idrett eller noe annet! Mye enklere da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg