brown n purple

Jakke fra zara, lignende HER // Kjole fra nelly HER (adlinks)

Mange av dere ville se hvordan Zara skinnjakken jeg la ut her om dagen ser ut på, så here we go! Synes den er helt fantastisk fin, og fargen er helt nydelig. Passet også godt sammen med min nye nellykjole ♥ I dag har jeg og Julia hatt tidenes bloggdag, og jeg er veldig stolt av oss begge to! Hele 4 forskjellige shoots har vi tatt i dag. Tenk om vi klarte å ha en sånn dag en gang hver uke, det hadde jo vært helt perfekt 🙂 Antrekk er noe jeg personlig elsker å blogge om, så jeg håper det gjelder for dere også.  

Nå må jeg sette i gang med en spansk-oppgave som skal leveres i morgen. Skolelivet altså! Og etter skolen i morgen skal jeg i møte med en trafikkskole her i Bergen, så med andre ord skal jeg komme i gang med kjøretimer nå. Weee! Gleder meg veldig til å få lappen i boks, og jeg skal selvfølgelig ta dere med på veien dit. Morrooo 🙂

32 kommentarer

Siste innlegg