TODAYS

Jakke HER // Genser HER // Bukse HER // Sko HER // Veske fra Céline (adlinks)

Goood søndag! Formen i dag har vært sånn halvveis etter lørdagens festligheter, men utrolig nok fikk vi til tidenes vaskedag i leiligheten. Altså- jeg snakker til og med gulvvask og vasking av dusjveggene, haha. Med andre ord er leiligheten helt shinet og vi er mer enn klare for en ny uke! Deilig følelse 🙂 Tenkte kanskje jeg kunne tatt litt bilder av leiligheten i morgen og vist dere om det hadde vært gøy?? 

Ellers angående klessalg blir det mest sannsynlig i Oslo på en av Hendrix salongene søndag om to uker (25 sept). 23 er det jo JB konsert, så da tenkte jeg det hadde vært perfekt å ha det den helgen med tanke på at sikkert ekstra mange er i Oslo da 🙂 Gøy gøy! Sier i fra så fort jeg vet helt sikkert. Og til dere som gjerne ville jeg skulle ha i Bergen, så kan jeg i alle fall love at det vil bli klessalg her til våren ♥

34 kommentarer

Siste innlegg