LIP FAVS

Helluuuu!

I dag har jeg (forhåpentligvis) laget et veldig etterlengtet innlegg. Tok sin tid, men alt for dere 😀 Jeg får daglig spørsmål om hva jeg bruker på leppene mine, og derfor vil jeg gjerne vise dere mine fire favoritter. Lepper er jo absolutt noe jeg elsker, og leppeprodukter har jeg evig av- haha. Alle disse jeg skal vise dere i dag er helt fantastiske, og jeg skal love dere jeg har testet ut mye. Liquid lipsticks er spesielt en stooor favoritt her i huset, har faktisk gått helt bort fra vanlige mac leppestifter i lang tid nå ♥ Men skal sies at jeg har én favoritt som ikke er liquid lipstick da, og det er en liten skjønnhet fra Bobbi Brown.

Tenkte jeg skulle vise dere alle på, så here we go:

Dette er kanskje min all-time fav og den jeg bruker mest! Fargen passer perfekt til både hverdag og fest, og den er virkelig ubeskrivelig fin. 

Denne er også helst fantastisk og noe jeg har brukt mye! En vanlig leppestift fra Bobbi Brown i en helt perfekt farge. Tror dessverre de har sluttet å produsere akkurat denne, men kan anbefale “Bobbi 5” som ligner veldig og er minst like fin. 

Dødskul farge, men veldig skrikende og ikke noe jeg bruker til hverdags. Til fest eller spesielle anledninger derimot er denne en favoritt! ♥

Denne liquid lipstick’en ligner endel på Jeffree star “Celebrity skin” som jeg viste over, bare at den går mer mot brun og er mørkere. Dette er den nyeste i samlingen av favorittene og absolutt også en jeg liker supergodt. Dro den faktisk med meg ganske i farten på Sephora i LA, så var veldig heldig der 😀

Håper dere likte innlegget! ♥

25 kommentarer

Siste innlegg