KLESSALG I MORGEN

Helluuuuu babes ♥

Endelig er jeg fremme i Oslo, og nå er jeg klar for tidenes klessalg med dere i morgen. Vi er i skrivende stund på vei til salongen før å gjøre i stand alt 🙂 Må bare si at jeg ble helt sjokkert over hvor mye klær jeg hadde å selge, altså- er det mulig??? Hvor mye det er vet jeg ikke, men som dere ser ble både hengeren og bilen ganske så stappfull. Er kun et og et halvt år siden sist jeg solgte halve garderoben min, så at det er så mye er helt sykt. Men da blir det jo i alle fall tidenes utvalg i morgen! Vet Anniken også har sinnsykt mye så ja, det blir bra girls. 
-From my mystory today. Add andriss –

Det vil være alt av klær. Bukser, topper, gensere, ytterjakker, kjoler, sko, skjørt ++ ♥ Størrelsene vil være x-small til medium, og skoene mine vil være strl 38-39. Prisene vil være hovedsakelig 50-200 kr, og det meste er ubrukt eller veldig lite brukt. Jeg tar kontanter eller vipps på salget, så dere kan egentlig velge selv hvilke av disse betalingsmetodene dere vil bruke 🙂 

Salget er hos Hendrix Hair Frogner, som ligger i Oscarsgate 32. Vi åpner dørene kl. 11.00, og holder åpent et par timer. Gleder meg sååå mye til å se dere!! Bare å spørre om det er noe dere lurer på. Tenker å legge ut litt sneakpeaks av klærne på snapchat i løpet av kvelden, så følg med der 🙂

9 kommentarer
    1. Hvor tidlig burde man være der for å satse på å komme inn først? 🙂 har du noen erfaring med det? 🙂

    2. Hei!
      Lurte på om du kunne ha lagt ut noe å selge på bloggen også, hvis det er igjen noe fra klessalget? Har dessverre ikke muligheten til å komme 🙁

    3. Jeg lurte på en ting, veldig viktig!! Jeg er ikke kjent i Oslo, så jeg håper du kan hjelpe meg. Hvordan kommer jeg meg til Rockefeller Music Hall? Fra Oslo S.. Da tenkte jeg på trikkelinjene eller bussruter og hvor jeg skal gå av. Trenger detaljert. Tusen takk på forhånd, vakre!

    4. Hei! Elsker bloggen din, men er en ting som er veldig irriterende! Den er så syykt treg å laste inn? Opplever ikke det på andre sine blogger, kun din så lurer på om det er noe du kan gjøre for at det skal gå litt kjappere?:D vet du har skrevet noe om dette tidligere og at du hadde endret noe med bildene eller lignende, men det har altså ikke hjulpet stort:) hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg