Den beste kvelden på lenge

Helluu!

Midt i alt styret med klessalget lørdag kveld tok jeg en liten pause på Oslo’s beste restaurant, Pinerolo, med fire av mine aller beste venninner ♥ Hadde egentlig ikke tid til det, men ville jo så gjerne få sett jentene mine når jeg først var i Oslo igjen. Og det er jeg glad for at jeg gjorde, for GUD så koselig det var! Kan ikke huske sist jeg koste meg sånn, haha. Vi spiste helt amazing mat, snakket om gamle minner og rett og slett bare hadde tidenes middagsdate. Var så hyggelig at vi fikk til denne kvelden, for som oftest er vi bare sammen to og to, eller at alle møtes på vors/byen/bursdager. Jeg må si jeg er utrolig takknemmelig for ha så gode venninner som jeg har, det er ingen selvfølge. I vår gjeng er det null drama og null baksnakking, og egentlig bare masse hygg og masse kjærlighet 🙂 Vi har holdt sammen i 8 år nå, og jeg vet at vi kommer til å være venner livet ut. Jepp, superklisjé- haha!!

Processed with VSCO with b1 preset

– PINEROLO DATE –

Kom tilbake til Bergen igjen i går kveld, og jeg må si det var litt trist å forlate Oslo. Hadde ikke vært hjemme på en drøy måned, og synes disse to dagene gikk så altfor fort. Skulle gjerne blitt en hel uke, men så har jeg jo diverse ting her i Bergen jeg måtte tilbake til. I dag har jeg vært på skolen, og nå sitter jeg på en café og jobber litt før det er klart for kjøretime 🙂 Er så glad for at jeg er i gang med lappen, det er superduper gøy! Ellers gikk klessalget over alle forventninger, og jeg skal vise bilder og fortelle om det senere i kveld ♥♥

18 kommentarer

Siste innlegg