HOME SWEET HOME

Hei fininger!!

Da er jeg vel hjemme i Bergen igjen etter 10 late, deilige dager på Bali 🙂 Noe som ikke var så bra var at da jeg kom hjem oppdaget jeg at hele skjermen på maccen min hadde knust og man kan ikke se en dritt.. Går det ann? Har faktisk klart å knuse maccen min, iPhonen min OG objektivet på kameraet mitt i løpet av de to siste ukene. Sykt uflaks! Livet ass, haha. Ellers er det herlig å være tilbake igjen i favorittbyen min, spise norsk mat (brødskiver er undervurdert!!!), trene, være med venner, kose med verdens beste lille molly og ikke minst sove i sin egen seng ♥

Ellers har vi besøk i helgen av to venninner fra Oslo, så her er det fult kjør! Så hyggelig. Straks kommer fler hit, og så skal vi ha tapaskveld og vors her i leiligheten før turen går videre på byen. Håper dere får en nydelig lørdag, så er jeg klar for en skikkelig bra blogguke neste uke! Yey 🙂

6 kommentarer
    1. Lurer bare på hvordan du kan oppdage helt plutseligt at hele skjermen på maccen hadde knust? 🙂 Klem!

    2. Hei! Hvordan er ditt forhold til kropp og kosthold? 🙂 Kan du unne deg å “skeie” ut eller holder du deg kun til sunne måltider? Hva innebærer deg eventuelt for deg å spise litt ekstra, er det liksom en liten sjokolade eller kan det være mer? Og spiser du mindre dagene etter eventuelt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg