30 spørsmål og svar

1. Hvor gammel er du? 21 år, og fyller 22 allerede i januar! Blir helt skremt av hvor fort tiden flyr, føles ut som jeg nettopp var 16- haha.

2. Hvor høy er du? Det står 166 cm i passet mitt, men tror jeg jukset litt (stod litt på tærne, hahaha), så muligens jeg kun er 165 cm.

3. Stjernetegn? Vannmannen. 

4. Når står du opp i hverdagen? Om jeg har skole tidlig står jeg opp tidlig, ellers prøver jeg å i alle fall stå opp innen 11. Vet det egentlig er sykt sent, men så er jeg virkelig tidenes sovedyr og ikke minst alltid legger meg sent. Jeg er typen som er dødsstolt om jeg legger meg innen 1 på natten liksom og føler meg flink, det er jo alt annet enn bra. Men her vil jeg absolutt endre meg! God døgnrytme er uten tvil noe som står høyest på lista over ting jeg vil klare. 

5. Og i helgene? Spørs helt hvor lenge jeg har vært våken natten før.. Men lar aldri meg selv sove lenger enn til kl 13.00 og helst innen 11 som i hverdager (ja, jeg kan faktisk lett sove til 15-tiden om jeg ikke har på alarm). 

6. Favorittsang akkurat nå? Hmmm.. Begynner egentlig å gå litt lei av listen min nå, men kanskje For free med drake og scars to your beautiful med alessia cara. 

7. Har du tatoveringer? Nei, og det tror jeg nok at jeg aldri kommer til å få heller!

8. Hva er det siste du spiste? I dag har jeg faktisk ikke spist noe som helst, tror aldri det har skjedd før.. Men har virkelig hatt en av de verste og tristeste dagene i mitt liv og matlysten eksisterer ikke til tross for at magen rumler. Prøvde å spise litt i stad men ble bare helt sinnsykt kvalm, og det var så og si umulig å få noe ned. 

9. Hva er det siste du drakk? Vann! Har faktisk så og si sluttet å drikke brus. Tror det er fordi vi bor sånn 10-15 min å gå fra nærmeste butikk, så når jeg først handler orker jeg ikke å bære på tunge brusflasker. Når jeg får bil kommer jeg sikkert tilbake til de gode, gamle brusdagene <3 Haha. 

10. En hemmelighet om deg? Her måtte jeg tenke litt.. Men! Kan fortelle dere at jeg har vært en ivrig spiller av Pokemon GO, det visste dere ikke- haha. For de som kjenner meg tror jeg ikke det finnes overraskende, for pokemon var hele barndommen min og dessuten har jeg en skikkelig gamer i meg. Må innrømme at jeg egentlig har sluttet med det nå i likhet med de fleste andre, men det skal sies at jeg kom faktisk sykt langt. Level 22 og fanget 104 forskjellige pokemons! Eeey, ikke dårlig eller hva? Hahaha. 

11. Har du noen gang vært forelsket? Jeg har uten tvil vært forelsket, og veldig intenst også. Det finnes seriøst ingen følelse i verden som er bedre enn å være forelsket! Da svever du på en rosa sky, er bokstavlig talt verdens lykkeligste, hele kroppen kribler av masse deilige følelser, alt annet rundt deg enn han/hun blir ganske irrelevant og du kunne vært med den personen for alltid uten å gå lei. Ganske fantastisk, men også en ekstremt sårbar situasjon.

12. Hvilken farge har du på tannbørsten din? Rosa seff! Tror nesten aldri jeg har hatt noe annet. Ganske så barnslig, men halloo, hvor kjipt hadde det vel ikke vært å pusset tennene med en blå tannbørste? :O

13. Hva hører du på akkurat nå? Tv’en i bakgrunnen.

14. Er det noen du savner? Ja.

15. Favoritt quote? Det tror jeg ikke jeg har, er egentlig ikke noe særlig opptatt av quotes, hehehe. 

16. Høy eller lav musikk? Lav når jeg blogger/jobber og må konsentrere meg eller hvis jeg skal sove, ellers alltid høy. Hva skulle vi gjort uten musikk? <3

17. Hvor drar du når du er trist? Drar ingen verdens sted. Jeg har alltid vært en person som oppsøker andre når jeg er lei meg, så enten snakker jeg i tlf eller er med noen av mine nærmeste. Alt blir så mye bedre av å snakke om det, jeg holder aldri noe inne i meg 🙂

18. Favorittfarge? Elsker beige!

19. Hvem snakket du med sist? Madicken, hun ligger ved siden av meg i sofaen i skrivende stund. Verdens beste samboer, søster og venn <3

20. Hva ønsker du deg mest akkurat nå? Å nå alle mine mål, rett og slett. Jeg vil prestere bra på bloggfronten, jeg vil bli ferdig med lappen, jeg vil trene masse og jeg vil gjøre det bra på eksamen. 

21. Hva var det siste du kjøpte? Tror det var en øl på byen i går, haha!

22. Hva står det på den siste sms’en du sendte? “Hvor er du?” fra i natt, ganske typisk fylla-melding. Sender forsåvidt egentlig aaaldri sms, og snakker kun med folk på facebook, snapchat eller tlf. 

23. Hva skal du gjøre til helgen? Mamma og pappa kommer til Bergen på besøk for første gang, så jeg skal ha masse koselig familietid <3 

24. Drømmereisemål? Føler jeg har fått krysset av ganske mange steder på den lista der.. Men kanskje karibien!

25. Hvordan er du som venn? Føler jeg egentlig bare blir en bedre og bedre venn ettersom årene går, og synes selv jeg er en veldig god venn for mine nærmeste. Jeg vil alltid være der for dem uansett når på døgnet, snakker gjerne timesvis i tlf og gir råd om de skulle trenge det, passer på at alle føler seg inkludert, gir komplimenter, forteller hvor glad jeg er i dem +++. Men skal sies at venninnene mine også er verdens beste venner tilbake, virkelig <3. Ellers er jeg vel egentlig også den som er med på alt, uansett når hva og hvor- haha!

26. Hva kan holde deg våken om natta? Når jeg først har lagt hodet på puten slukner jeg som oftest innen 1 minutt, så problemer med å sove har jeg egentlig aldri hatt. Et par sjeldne ganger kan jeg slite med søvnparalyse og da går virkelig alt til helvette. Ellers selvfølgelig om jeg har sykt mye i tankene, feks om det har oppstått et stort problem, eller om jeg er veldig stresset for noe, så kan det være vanskelig å sovne. Men som oftest er jeg borte så fort jeg har lagt meg, heldigvis! 

27. Hvem i Kardashians klanen er du? Det aaner jeg egentlig ikke! Har faktisk sett ganske så lite på Kardashians, kun litt random episoder på tv’en her og der. Men kanskje Khloé om jeg må si en 😉

28. Hvilken tv-serie ser du på nå? Ingen! Har ikke fulgt med på en serie på kanskje et år. Hvor rart er vel ikke det? Har liksom ikke klart å ha roen til det, dessuten er det noe jeg ofte har gjort med en kjæreste.

29. Hvilken bok leste du sist? “Meg uten deg”. Typisk klissebok, akkurat som jeg liker det! Veldig fin og trist var den, minnet litt om “et helt halvt år”, bare at sistnevnte er bedre. 

30. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget? Sove!! Er virkelig helt utslitt på alle mulige måter etter dagen i dag. Kjenner jeg såvidt klarer å holde øynene åpne, haha.. Huff. Blir deilig å flykte litt inn i drømmeland <3

Håper det var gøy å lese! Sov godt, snuppiser <3

20 kommentarer
    1. Hei! Vil bare komme med et tips angående lappen. Snakk med kjørelæreren din, og be han teste deg på skilting. At han for eksempel ber deg om å ta av en vei hvor det er forbudt innkjøring, slik at du selv må bli oppmerksom på at det er forbudt innkjøring og fortsetter videre til tross for at du har fått en annen beskjed. Det er lett og stole på kjørelærere og sensorer, uten at vi sjekker opp i at instruksen er lovlig. Jeg strøk nemlig på dette på oppkjøring, i Bergen!

    2. Hva med å svare på det folk spør om og faktisk lurer på i stedet? Syns denne bloggen taper seg nærmest for hvert innlegg som blir lagt ut.. Kjipt, for du hadde en gang i tiden en blogg som var morsom å lese.

    3. Therese: Har kjærlighetssorg for første gang, sinnsykt vondt og akkurat nå føles det ikke som ting noensinne vil bli bedre. Men vet jo egentlig at tiden leger alle sår, så håper jeg får det bedre snart.. <3

    4. Var du i bali med den du har kjærlighetssorg pga nå? 🙁 Er det derfor dere dro hjem tidligere også?

    5. Dro dere hjem tidligere fra Bali fordi det ble problemer mellom dere? Siden du sier du har kjærlighetssorg… Tiden leger alle sår!

    6. Åå, jeg reagerte også på at du hadde hatt en fæl dag, og måtte titte i kommentarfeltet! Så leit Andrea! Håper dagen i dag har vært bedre – du vet, som alle sier blir det bedre for hver dag som går! Nyt Bergen, og fokuser på det positive rundt deg 🙂

    7. ANDREA! Trenger litt hjelp!
      Kunne du vært en engel å lage et innlegg om antrekk du bruker på byen/ inspirasjon til hva man kan bruke? Trenger så sårt inspirasjon, og du har veldig god smak og kul stil!

    8. Er ikke “Meg uten deg” og “Et helt halvt år” fra samme serie? Siden du sa bøkene var lik hverandre, så hørtes det ut som det var helt to forskjellige bøker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg