MOTIVERT

Helluuu ♥

Takk for alle skjønne kommentarer i det siste, det finnes ikke noe hyggeligere enn det 🙂 Jeg nevnte såvidt at jeg har hatt det ganske kjipt etter at jeg kom tilbake til Bergen, men av en eller annen grunn har i dag bare vært tidenes dag. Jeg føler meg faktisk bra, og er veldig motivert til livet generelt. Skole, trening, kjøring, blogging.. Ja alt! Og det er så deilig, virkelig. Egentlig i hele høst har jeg følt meg ganske umotivert til alt i livet mitt og følt litt at ingenting går min vei, eller at jeg får til noen ting, så nå er det virkelig på tide å få snudd. Jeg er jo egentlig et veldig positivt menneske med en haug av livsglede, og jeg vet jo at man kan få til ALT så lenge man vil det nok 🙂 Det verste man kan gjøre er å sette stopper for seg selv eller være sin egen verste fiende. Vi må prøve så godt vi kan å være vår egen beste venn, tenke positive tanker om oss selv og ikke minst ha troen på seg selv.  Det er så viktig! Og det er naturlig at livet går litt opp og ned, sånn er det for alle. Det må man huske på ♥

Noen bilder før trening i stad! Topp HER // Tights (lignende) HER

Nå skal jeg på quiz-kveld av alle ting.. Haha, vi gjør så mye rart her i Bergen. Men gøy er det! ♥

14 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på en del rare spørsmål i forhold til trening og kosthold. 1. Kan du legge ut trenigns programmet ditt? 2. Hva trener du per økt i uken?( sånn overkropp, armer, rygg, bein etc) 3. Hva gjør du med håret etter at du har trent? Jeg trener 4 ganger i uken selv, og får alltid fett hår etter trening, men jeg ønsker ikke å dusje håret hver eneste dag. 5. Hva og hvordan motiveres du når det kommer til kosthold? Og hva spiser du når du får lyst på sukker?
      Syntes det er kjempe morro at du skal begynne med oppskrifter påta etc!! Håper disse kommer med i ukas spørsmål 😄

    2. Du er så utrolig vakker! Merker at du inspirerer meg i mye større grad nå enn før. Fortsett å blogg like bra❤️

    3. Ah, takk for et så motiverende og inspirerende innlegg!! Lurer på hvor du har kjøpt 2xu tightsen du har på deg? Likte ikke helt den lignende Nike som var på Nelly, men din var såå fin! klem<3

    4. Du er så altfor pen. Irriterende på en måte. Ingen er så perfekt skal man liksom tenke sånn at man føler seg bedre selv. Men du er faktisk SÅ perfekt. Lucky you! Jeg er ihvertfall en anelse misunnelig, samtidig som jeg tror vi hadde passet sammen som venninner. Hehe 😉

    5. Hei Andrea! Kjempefin og inspirerende blogg du har. Må si du virker som en herlig jente som sprer masse glede rundt deg. Jeg bare lurer på litt ang silikon, fordi jeg har rundt 250/255 gram runde proteser men finner ingen bikinier som passer/ser fine ut.. jeg lurer på om du plis kunne svare på hvilke str du bruker i bikini og bh og hvor du handler siden puppene dine ser ganske like ut som mine? Hadde satt kjempestor pris på det. Klem

    6. Du er nydelig Andrea! Du har kanskje vært umotivert, men bloggingen har vært bra i det siste, så det er bare å fortsette 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg