Himmelen har fått en ny engel


I går trakk vår elskede, nydelige lille Shandie inn sine siste pust.

Vi fikk henne da jeg bare var syv år gammel, så jeg kan egentlig ikke huske et liv uten henne. Hun har vært en fantastisk glede og trøst gjennom hele oppveksten min, og hvor mye kjærlighet vi alle har hatt for henne kan ikke beskrives med ord. Som mange av dere kanskje husker holdt vi på å miste henne høsten 2014, så jeg er veldig takknemmelig for de siste to, fine årene vi fikk sammen etter dette. At hun nå er borte føles helt uvirkelig og gjør naturligvis veldig vondt.. Denne dagen har jeg gruet meg til hele livet. Men jeg vet vi har vært heldige som fikk ha henne rundt oss i såpass langt tid og ikke minst er det godt å tenke på at hun fikk en fredlig og fin død. Verdens fineste, beste lille venn.. Jeg kommer til å savne deg så mye og du vil alltid ha en stor plass i hjertet mitt. 14 år og 9 mnd gammel ble lille gullet vårt ♥

24 kommentarer

Siste innlegg