SNART BESØK

Hei, fine lesere!

Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene etter innlegget i går ♥ At Shandie nå har forlatt oss er utrolig trist, men sånn er jo dessverre livet.. Verken vi eller dyrene våre slipper unna døden. Heldigvis har jeg verdens beste lille Molly som kan trøste mammaen sin litt, tror det hadde blitt mye vanskeligere å takle det om jeg ikke hadde hatt henne 🙂 

Ellers har dagen i dag gått i ett som vanlig. Eksamenslesing, kjøretime med Team trafikkskole og vippetime hos Beauty London. Så var det litt handling før jeg turet hjemover, og her i leiligheten venter vi snart besøk. Verdens beste mamma og pappa kommer nemlig til Bergen på besøk for første gang! Det blir så hyggelig å få vist dem hvordan vi har det her og ikke minst få vist de litt av vår nye hjemby. De blir hele helgen, så med andre ord blir det masse familietid de neste dagene. Det skal nytes 🙂


 

Heldige meg som har denne fantastiske lille jenta i livet mitt ♥ Skjerfet mitt er fra Holzweiler og genseren fra Zara.

Vi snakkes mer i morgen, beste lesere!

9 kommentarer
    1. Hvor er blitt av kaninen din forresten, Oliver? Lenge siden jeg har hørt noe om han! Tror ikke jeg har fått det med meg hvis du har gitt han bort ellernoe sånt?

    2. Hei 🙂 Kan du lage et utfyllende innlegg om produkter du bruker til håret ditt? Hvilken shampoo og balsam, hårkur, stylingprodukter, varmebeskyttende osv. bruker du? 🙂 God helg!

    3. God helg vakreeee 🙂
      Kan jeg spørre hvilken vinterjakke du tenker å bruke i år? Og vet du om noen fine?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg