Update på kjøringen!

// samarbeid med team trafikkskole

God mandag, fininger!

Ny uke og nye muligheter, finnes ikke noe bedre enn det 🙂 Selv startet jeg dagen med kjøretime, og som kanskje mange av dere har sett på snapchat så kjører jeg mye fortiden. Kjørte hver dag hele forrige uke, og har kjøretime hver dag denne uken også. Med andre ord er denne frøkna veldig motivert for å endelig få lappen nå- haha! Vi har faktisk allerede hatt 13 dobbeltimer, så jeg skal love dere det har blitt fremgang på kjøringen min. Endelig er jeg 100% komfertabel bak rattet, og føler nå at jeg nesten kan alle regler og skilt. Det er en helt fantastisk følelse ♥ Synes kjøring er kjempegøy og gleder meg hver eneste dag! Kjørelæreren min Ronny er så utrolig dyktig, og ikke minst trives jeg veldig godt i hans selskap- så det kunne ikke vært bedre 🙂

Team trafikkskole Bergen er kjøreskolen jeg kjører med og de kan jeg virkelig anbefale på det sterkeste. Superfine biler, og verdens hyggeliste ansatte! Planen nå er å få tatt teorien så fort jeg er ferdig med siste eksamen (24 nov), og så skal lappen være i boks innen nyttår. Yeeey!


 

Ellers har Team trafikkskole gitt et fantastisk tilbud til leserne mine her i Bergen!

Dere får 20% rabatt på trafikalt grunnkurs inkl mørkekjøring hvis dere oppgir koden “Andrea” i kommentarfeltet ved påmelding. Rabatten gjelder alle kurs ut 2016 ♥ Fantastisk eller hva? Dere kan se oversikt over de forskjellige datoene + melde dere på HER.

16 kommentarer
    1. Tok lappen for en måned siden, en uke etter 18 årsdagen min. Men jeg tok på manuell da. Sykt digg. Gled deg og lykke til!

    2. Hei 🙂 Kan du lage et utfyllende innlegg om produkter du bruker til håret ditt? Hvilken shampoo og balsam, hårkur, stylingprodukter, varmebeskyttende osv. bruker du? 🙂

    3. 13 dobbeltimer for å ta automat lappen???jiiiizes..hadde 7 el. 8 enkelttimer + de obligatoriske(langkjøring,glattkjøring osv.) for manuell,og har ikke krasjet enda,etter 7 1/2 år..

    4. Jeg mener virkelig ikke noe negativt med dette spørsmålet, men jeg bare lurer på om du synes det er flaut å skrive at ting er sponset/i sammarbeid med noen? Jeg synes ofte det virker som du prøver å “gjemme” det med å ta bitteliten tekst eller å putte det inn midt i et innlegg sånn at det kan bli vanskelig å få med seg. Dette gjelder for så vidt de fleste bloggerne, og jeg mener det ikke som et angrep mot deg.

    5. Tror ikke du får tatt oppkjøringen innen nyttår.. Er utrolig lang ventetid på oppkjøring, og spesielt i de store byene :/ Er det bmw i3 du kjører? Hvordan er den å kjøre?

    6. Shit så mange kjøretimer!!! Jeg hadde INGEN kjøretimer bortsett fra de obligatoriske som var i den pakken jeg kjøpte. Kjørelærern min sa at det var helt unødvendig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg