– Bildedryss fra Nelly castle –

// innlegget inneholder annonselenker

Hei babes!

Midt opp i all eksamenslesingen er det ganske deilig å lengte litt tilbake til helgen i Stockholm. Shit, så fantastisk det var. Et eget slott med 30 bloggere fra hele skandinavia, alle stæsjet opp i helt fantastiske anntrekk, kameraer som knipset konstant, 5 retters middag og fest hele natten. Blir ikke mye bedre enn det 😉 Dette blir siste Stockholm-bloggingen altså, hadde bare så mye bilder å dele med dere! Gleder meg til jeg skal tilbake om.. 9 dager! Haha yeeey.

Før den tid er det eksamen og mest sansynlig en liten tur hjem til Oslo på planen. Selvom jeg elsker Bergen kjenner jeg at jeg hadde hatt godt av en liten tur hjem snart. Det hadde håret mitt også for den saks skyld, trenger sårt litt Hendrix-kjærlighet etter at festene på extentionsene mine har vokst siiiinnsykt langt ut. Tenker faktisk å kanskje få brunt hår nå, hva tenker dere om det? Er jo mørk øverst, men at jeg fjerner det lyse slik at hele håret blir som min naturlige hårfarge. Wæææ.. Litt skummelt, men så er det jo gøy med forandring for en gangs skyld. Man kan jo alltids bare stripe det igjen om man ikke blir fornøyd 🙂 Si gjerne hva dere synes jeg skal gjøre.

Kenza sin kjole finner dere HER ♥

Min kjole HER // Anna sin kjole HER // Anniken sin kjole HER // Julia sin kjole HER ♥

Fanny’s body finner dere HER ♥

Kosemose ♥

Sist men ikke minst: Verdens beste Fanny har kommet ut med verdens beste singel. Flere av dere har kanskje hørt den allerede? Jeg er SÅ stolt, og sangen er virkelig helt rå. Kids heter den, og den må dere sjekke ut. Dere finner den på Spotify HER 🙂

21 kommentarer
    1. Syns fargen du har i røttene er veldig fin og kler deg godt Kunne kanskje gått for hele hodet i den fargen eller dra fargen du har i røttene litt lenger ut i tuppene? Antar at hele inntrykket blir litt mørkere da. Hvis du vil beholde en balayage, men likevel gå litt mørkere, kunne du gått for noen highlights og lowlights sentrert rundt den fargen, så basically en balayage sentrert rundt lys brun/mørk blond uten like store kontraster som det du har i håret ditt nå? 🙂

    2. Jeg syns du burde farge hele håret i din naturlige hårfarge. Du har hatt balayage ganske lenge nå, så hadde vært veldig kult med en forandring – synes jeg da! Du er fin uansett, da 😀

    3. Synes den fargen du har hatt en stund nå begynner å bli kjedelig… Du er så pen, og tror at mørkere hår hadde fått deg til å se litt mer eksotisk og mystisk ut, noe jeg tror blir ganske positivt på deg! Jeg selv går mye fra blond til mørk og mørk til blond, så skjønner deg godt!

    4. Du hadde blitt syyykt fin i mørkt hår!!! Ikke bare sånn som ditt naturlige, men mye mørkere!! Det hadde du passa syykt til!!!

    5. Mørkt hår hadde gjort hele deg helt magisk! Har ikke ord – tror det blir så utrolig vakkert. Om du er litt skremt av tanken om helt mørkt, så kan du ha mørkest i røttene og lysere ned mot tuppene (fortsatt mørkt, bare lysere brunfarge) 🙂 Gleder meg til å se resultater!

    6. JA. Du burde absolutt farge håret tilbake til din naturlige farge, du kler det såå godt. Husker perioden i 2011-2012, da hadde du så fin brunfarge på håret. Give it a try <3 du er nydelig uansett!

    7. Åå jeg syns ikke du skal farge det mørkt… Jeg har prøvd å få samme hårfarge som deg i evigheter, får det ikke til haha! Du har så nydelig hårfarge, håper ikke du gjør noe veldig stor forandring der..men du er fin uansett!

    8. Jeg tror du hadde vært RÅFIN med mørkt hår! Er ikke verre enn å legge i lyse striper igjen om du angrer. Tror det hadde blitt sexehhh<3<3

    9. Jeg syns det er ganske morsomt at hvis man ser tilbake for maaange år siden så hadde du videoblogger hvor du, Fanny og Axel tullet avgårde på vei hjem fra skolen, og nåå er Fanny up-and-coming artist, Axel en strålende skuespiller, og du har stor suksess med bloggen. Flinke mennesker :):)!

    10. Skjønner ikke hvorfor du ikke fikser håret ditt, du som sikkert blir sponset og greier? Unnskyld meg, men synes du alltid ser så uflidd ut på håret. Det har vært den samme ”frisyren” i flere år nå. Håret bak i en sleik-stil. Hvorfor ikke klippe det litt slik at du får mer fasong på den, og at du har ned NED og ikke bakover? Og at du hadde farger det litt mer. Tror ombreaktig hår hadde passet deg bra. Og en ting, IKKE farg det helt mørkt, det hadde ikke passet deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg