GLAD!!!!

Helluuuu babes 🙂

ENDELIG er jeg ferdig med naturfag eksamen og har herved juleferie! Har lest som en gal de siste tre dagene, og da snakker vi typ 15 timer i døgnet- haha. Burde egentlig aldri ha dratt til stockholm i helgen med tanke på eksamen, for det gjorde at jeg fikk sinnsykt dårlig tid på å lese. Rakk å bli ferdig med 9 av 11 kapitler, men selvfølgelig kom jeg opp i et av de jeg ikke hadde rukket å lese. Sånt er SÅ typisk, føler man aldri har hellet med seg på eksamen. Og ikke bare hadde jeg ikke lest om det, men det var også et av de vanskeligste kapitlene i boken, nemlig om radioaktiv stråling. Wæææ!! Heldigvis fikk jeg noe jeg kunne masse om på den uforbredte delen (del 2) og klarte labforsøket bra, så da fikk jeg en 4’er. Er sinnsykt glad, begynte faktisk å gråte foran læreren min og sensor da jeg fikk karakteren. Sykt teit, men bare klarte ikke å holde det tilbake.. Har vært noen slitsomme døgn og jeg ble så syyykt stressa og fikk helt panikk da jeg trakk noe jeg ikke kunne. Ble jo redd for at jeg skulle stryke, haha.. Nei nå er jeg så GLAD ♥

Ellers er det jo black friday i dag, den største shopping-dagen i året 🙂 Har fått så mange fine kjoler fra nelly i det siste, så tenkte å vise dere disse på meg senere i dag. Da kan dere jo få litt inspirasjon til nyttårskjolen/julebordskjolen ♥ Med andre ord snakkes vi veldig snart, først litt photoshoot i stua- haha!!   

13 kommentarer

Siste innlegg