SATURDAY

Bomber HER // Genser fra Saboskirt, lignende HER // Bukse HER // Sko HER // Solbriller fra Dior // Veske fra Chanel (adlinks)

Gooood lørdag, mine venner ♥ Håper dere har det fint? Selv har jeg hatt tidenes minst produktive dag. Klarte å prestere i å sove helt til 14.30 (???!!), hahahah.. Skulle la meg selv få sove ut, og det ble resultatet. Skjønner ikke hvorfor noen er så sinnsykt b-mennesker og andre a-mennesker, selv føler jeg at jeg typ kan sove for alltid. Og med mørketiden er det ingen god match å sove lenge, jeg fikk vel kanskje en halvtimes dagslys i dag. I morgen blir det alarm igjen, for å si det sånn- haha! 

Nå skal jeg på et vors, og så blir det en tur på byen. I Oslo dro jeg nesten aldri ut, men her i Bergen har jeg dratt ut så og si ukentlig. Synes byen i Oslo sjeldent er gøy, har kanskje en bra kveld 1 av 10 ganger. Sykt merkelig, aner egentlig ikke hvorfor! I Bergen derimot er det så og si alltid kjempegøy, haha. Ellers må dere ikke glemme at Nelly har black friday hele helgen, så det jeg har linket til over + alt annet på Nelly får dere nå på 20% med koden “BLACK20”. Yeey ♥

Kos dere i kveld, babes. Vi snakkes mer i morgen 🙂

21 kommentarer

Siste innlegg