nly man x-mas party

Hei fra Stockholm!

Herreguuuud så gøy vi hadde det i går. Ble ganske så full utover kvelden- men det ba jeg om i det jeg la en flaske med tyrkershot i vesken min hvor jeg sikkert endte opp med å drikke halve selv, HAHA. Vi var i alle fall på et event med nly man, som enkelt og greit er nelly for menn om noen ikke visste det. Med andre ord var det så og si bare menn der, men kan vel ikke akkurat si vi klagde på det 😉 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nuss nuss ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toppen min finner dere HER og buksen HER (looove it!) // Sofie sin jumpsuit finner dere HER ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig litt kosetid med favorittgutten min igjen ♥

Ellers er gjengen jeg er her med virkelig perfect match, kan ikke huske sist jeg lo så mye som jeg har gjort siden vi ankom Stockholm. Vi bare tuller rundt og ler konstant, og alle er like gira og glad for å være her. Det er så hyggelig! Vil bare at denne helgen skal vare evig, haha. Snart skal vi begynne å fikse oss før det er middag og så er vi klare for nok en kveld med fest. Er så gøy å dra ut her, så det blir nok fort en liten tredagers! Håper dere også har det fint, så vi snakkes igjen snart- følg gjerne med på snapchat enn så lenge. Der heter jeg andriss  🙂

14 kommentarer

Siste innlegg