BERGEN BOUND

Hei fra Bergen, fine lesere 🙂

To innlegg på en dag, hæ?? Ikke dårlig til å være meg! Fanny ble med meg tilbake til favorittbyen, så nå blir det et par bestissdager her før hun forlater meg igjen. Fanny har faktisk besøkt meg tre ganger i Bergen nå på 3 mnd, DET kan man ikke klage på! Ellers er det veeeldig deilig å være hjemme igjen. Har jo bodd hjemme denne uken hvor jeg var i Oslo, så var sykt digg å komme tilbake til sin egen leilighet igjen og alle pliktene som hører med. Vasket klær så fort jeg kom hjem og koste meg som bare det, haha! Voksenlivet <333

Jakke fra Zara // T-shirt HER (adlink)

Er ikke min nye jakke kuuuul? Er samme som den gule alle har, og den andre brune i “semsket” skinn. Min første røde skinnjakke faktisk! Nå skal jeg rydde litt rundt før vi legger oss, jeg hadde nemlig forlatt rommet mitt helt bomba før jeg dro til stockholm.. Siden det er så lenge siden jeg var hjemme sist hadde jeg helt glemt det, så var et litt småtrist syn å komme hjem til- haha!

Sov godt dere, snakkes mer i morgen ♥

16 kommentarer

Siste innlegg