My little santa

GOD JUL til alle mine flotte lesere! ♥

Tenk at det er lille julaften i dag, tiden flyr så altfor fort. Har såvidt fått med meg at vi er i desember og egentlig levd som at det skulle vært hvilken som helst annen måned, så det føles litt uvirkelig. Vi har i allefall kommet frem til Sverige og hytta hvor vi skal feire jul med familien, så nå er jeg klar for noen skikkelig koselige dager her. Dette stedet har virkelig en stor plass i hjertet mitt, og det er alltid så godt å komme hit fra storbyen. Her kan man virkelig senke skuldrene, nyte de idylliske naturomgivelsene og slappe av i ro og fred 🙂

Hvor fantastisk søt er vel ikke lille Molly i juledrakten sin?! HAHA, jeg smelter… Nå skal vi straks spise risengrynsgrøt i tradisjon tro, og så blir det vel en julefilm eller to i kveld før vi er klare for den store dagen i morgen. Julaften er jo kanskje årets koseligste dag, så jeg gleder meg masse! Håper dere også får en fantastisk julefeiring ♥

10 kommentarer
    1. God Jul og Godt Nyttår Andrea! Og likte det innlegget du skrev om nett-troll, håper at du alltid ser ned på mobbere. Husk at mobbere alltid har vært og alltid vil være kloakken i samfunnet, til og med voksne mennesker mobber (som du også skrev). Mobbere er like A4 og meningsløse som janteloven. Dessverre vil mobbere aldri klare å innse det. Det var også mobbere på flere skoler jeg gikk på, og det eneste mobbere klarer å uttrykke er hat over uskyldige, fordi alle mobbere hater seg selv. Fortsett å være den du er Andrea, du har nådd lengre enn de fleste og du vil alltid nå lengre! Kanskje du ikke vet det selv men du lar ingen knekke deg, det er derfor du har klart å forbli den du er. Ignore all the haters and keep walking that extra mile, it?s never crowded you know! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg