HAFJELL NEXT

Hellu ♥

Nå går turen opp til Hafjell! Blir første gang jeg ser snø denne vinteren, så det skal bli skikkelig koselig. Finnes vel ikke noe som gir mer vinterstemning enn hyttetur på fjellet? Gleder meg til peiskos, rødvin, kortspill, god mat og… nyttårsfeiring i morgen selvfølgelig! Vi er hele 15 jenter delt på tre forskjellige hytter som alle skal feire sammen, så det må jo bare bli sykt gøy. Blir en felles middag på den ene hytten først før vi fortsetter festen på Gaiastova hvor alle mulige andre kommer til å være! Blir min første nyttårsaften på fjellet noen sinne, så jeg er veeeldig spent. Heldigvis er jeg med mange gode venner, så kose oss denne helgen gjør vi nok uansett :)

– City strolling with my bff –

Det eneste som suger er at jeg SELVFØLGELIG har klart å miste bankkortet mitt på byen og passet mitt ligger hjemme i Bergen. Med andre ord har jeg ikke noe legg, haha- wæææ! Fant et gammelt bankkort som gikk ut april i år, så får vel bare satse på at det kan duge. Ellers ligger jeg litt dårlig ann! Har selvfølgelig bestilt nytt bankkort, men det har dessverre ikke rukket å komme frem i tide. Så typisk.. Kryss fingrene for meg og gi meg gjerne tips om det er noe jeg ikke har tenkt på, hehe. Vi snakkes snart igjen, babes! 

15 kommentarer
    1. Det er kjempeglatt oppover! Og husk at hvis dere skal ta taxi noe sted må dere bestille tidlig, det er typ 5 taxier i hele området.

    2. du kan alltids be de google deg hvis de nekter deg inngang, slik at de finner alderen din. (høres sykt coocky ut, men det funker faktisk når du er litt kjent)

    3. Alder er ikke eneste grunnen til at man skal ha med legitimasjon, det er også hvis det skulle skje noe på stedet så skal enten du selv eller andre kunne legitimere deg uansett om du er 20 eller 80 år for den saks skyld 🙂

    4. Har du ikke noe “studentbevis” lignende kort fra skolen du går på? 🙂 Kanskje det kunne funket hvis du har..

    5. Har du er bilde av passet eller noen hjemme i Bergen som kan ta et for deg? Det funka for meg en gang, men ikke i det hele tatt en annen gang. Uansett verdt å prøve om du har det 🙂

    6. Ååh Gaiastova! Minner fra påsken 2014 🙂 Snart har du jo førerkort som kan brukes som leg, men inntil da tenker jeg at et tidligere bankkort får duge! De ser nok ikke på datoen uansett

    7. Hei! Du hadde på deg en kjempekul grønn adidas-genser på et bilde som du la ut på mystory. Hvor har du kjøpt den?? 🙂

    8. hvordan er Molly til fyrverkeri ogsånn? har selv en pomeranian valp og aner ikke hvordan hun vil reagere eller hva jeg skal gjøre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg