Tilbake til hverdagen!

Hellu, babes 

ENDELIG har skolen begynt- er det lov å si det? Altså nå har jeg hatt ferie i 2 mnd, og jeg blir… gal, haha! Trenger litt rutiner i hverdagen, å måtte stå opp tidlig fordi jeg har undervisning og ikke minst det å få møtt litt mennesker i løpet av dagen. Miljøet på Sonans her i Bergen er virkelig helt fantastisk, og de aller fleste av vennene mine har jeg fått der. Vi er en gjeng på.. tja, 15 stk kanskje? Ikke dårlig! Og det er utrolig hyggelig. Å være privatist i Oslo må jo ha vært det mest asosiale og deprimerende noen sinne, så her i Bergen er det med andre ord helt annereledes. Til dere som måtte lure har jeg nå undervisning i sosiologi, sosialkunnskap, rle og spansk 2 (tenker å bytte over til tysk 1, men enn så lenge har jeg spansk). Tar også opp matte og gym til sommeren, men det har jeg ikke undervisning i. Som dere hører blir dette et ganske mye travlere semester enn i høst, men det gleder jeg meg til! :)

Topp HER // Tights HER (adlinks)

Ellers flyr jeg til Oslo i morgen på jobb! Haha, sykt rart for meg. Skal på et veldig kult nelly event + et par møter, så blir et travelt døgn i hovedstaden før det er tilbake til Bergen igjen torsdag kveld. Er jo skole nå og ikke minst kjøretimer før den store dagen, så det måtte bli en kort tur hjem. Det er forsåvidt ikke noe problem for det er bare 3 uker til jeg skal tilbake for å bli et par dager før jeg og bestissene drar til LA. YEY! Fine tider i vente  

23 kommentarer
    1. Hvor mange fag er det du har tenkt å ta opp?
      Du har forresten er utrolig nydelig farge på håret nå!

    2. Det er som regel best med hverdag i lengden, alltid lettest å være produktiv når man har litt struktur rundt seg! Jeg håper du får en fin dag i Oslo <3 Og lykke til med skolehalvåret!

    3. Kan du skrive et utfyllende innlegg om kosthold og trening? Om hvordan du klarte å legge om kostholdet ditt og gå ned i vekt:)

    4. Hei! Så på snapchaten din at du spiste sushien fra fiskerestauranten på Flesland! bor selv i bergen og har alltid lurt på hvordan den er, hva synes du om den?:) også sånn ift nama, sumo og de andre digge sushirestaurantene der:)

    5. Hvordan funker det egentlig å ta opp gym? 🙂 Fordi på vgs har man jo ikke eksamen i gym, karakteren blir jo liksom bare satt basert på noen løpe/styrke-tester, ferdigheter og innsats i timene samt kanskje et par innleveringer. Skal du da lese fagboka og ha en vanlig eksamen? 🙂

    6. Hei! Kunne du laget et innlegg om Sonas? Jeg har nemlig noen spørsmål, så om du ville laget et innlegg med noen svar hadde jeg satt stor pris på det. Her er spørsmålene jeg lurer på:
      1. Hvor mye koster det å ta opp ett fag? Har alle fagene samme pris?
      2. Hvordan er Sonas i forhold til fravær? Om man har mye fravær, får man det på vitnemålet?
      3. Hva skjer når man er ferdig med alle eksamene? Hva skjer med karakterene man hadde fra før av fra vgs? Ringer man vgs selv og sier de nye karakterene så man får tilsendt et nytt vitnemål?
      4. Hva kreves for å gjennomføre et fag hos Sonas?
      5. Kan man gå 50% på skolen og ha 50% nettbasert studie når man tar opp et fag eller må man møte opp fysisk på skolen for å kunne gå på Sonas?
      6. Er det som vgs at man får undervisning eller får man bare lærebøker også må man gjøre resten selv?
      Håper virkelig du kan svare på disse spørsmålene da jeg selv trenger å få forbedret noen av karakterene mine. Ha en fin kveld/natt videre 🙂

    7. Hva fikk du på eksamene du hadde til jul? Feks naturfag?
      Og er ikke matte sykt vanskelig å ta uten lærer?

    8. til Rebekka over her, når du har så mange spørsmål så er det vel bedre å sende en mail eller ringe til skolen direkte ? Andrea jobber jo ikke akkurat for skolen å vet og kan svare på alt vel? merkelig å spørre Andrea om sånne praktiske ting hehe

    9. Gjorde du det så dårlig på vgs eller er det bare det at du skal søke deg inn på medisin eller noe og må ha seksere?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg