Next up: birthday week!

Beste Henri ♥

God søndag, søtiser! Håper dere har det fint? Selv var jeg ute en tur i går, men til tross for det kom jeg meg faktisk en tur på trening i dag- yey! Må forresten legge til hvor sykt GØY det er å dra ut her i Bergen. Tror aldri jeg har hatt en kjedelig kveld på byen her, og det er egentlig like morsomt hver eneste gang og helt fantastisk stemning. Synes det er superlame å dra ut i Oslo, så hvorfor forskjellen er så stor aner jeg egentlig ikke. I Oslo dro jeg kanskje ut en gang i mnd maks, men i Bergen kan jeg gjerne dra ut både to og tre ganger på en uke, haha. Bergen er min by, uten tvil! Har det så sinnsykt fint og elsker livet mitt her. Verdens beste valg var det å flytte hit :)

Ellers er det bursdagsuke nå da! Fyller 22 år på tirsdag, og fra og med da kommer det til å gå i et kjør frem til søndag. Flere gode venner som flyr til Bergen og skal bo hos meg, og masse gøy som skal skje. Hele to bursdagsfeiringer blant annet, yey! Jeg elsker virkelig å ha bursdag og synes kanskje bursdagen min er den beste dagen i året, så jeg gleder meg sykt til å feire med favorittmenneskene mine!! 

13 kommentarer
    1. Kunne du blogget om den pulsklokka (?) du la ut bilde av på snap tidligere i dag? 🙂 Vurderer å kjøpe sånn selv!

    2. Så godt å høre at du har funnet din by i Bergen! 😀 Jeg var selv ute i Oslo i helgen for å feire min bursdag, men jeg må si det var veldig gøy jeg da! Haha. Det har kanskje noe å gjøre med at jeg aldri drar ut der da 😛 Håper bursdagen din i morgen, og hele uken generelt, blir helt topp <3 Klem

    3. Hei!
      Jeg bare lurte på hvorfor du synes det er så gøy å dra ut i Bergen? Jeg så deg på Jacob Aall nå i helgen som du beskriver som så gøy, og da synes jeg selv det var så kjedelig der at jeg dro hjem tidlig. Lokalet var jo så vidt halvfullt i forhold til hvordan det var der i fjor og året før der igjen. Nå har det dødd helt ut i forhold til hvordan “jeg husker” Jacob Aall. Men det spørs jo selvfølgelig mye på hva slags gjeng man er med, om man har det gøy! Foretrekker du kanskje steder der det ikke er så mange mennesker?
      Jeg lurer også litt på hvordan du synes det er så gøy når du ikke studerer ved en høyskole her, som veldig mange på din alder gjør. Jeg trodde kanskje at man ikke fikk helt det samme “samholdet” når man ikke er del av en fadderuke og slike ting der de fleste får vennene sine når de flytter til en ny by? Men dere har kanskje blitt en veldig sammensveiset gjeng fra sonans likevel? Føler det er veldig annerledes fra privatistskoler i Oslo!
      Bra du trives så godt likevel da! 🙂

    4. Anonym: Heihei! Grunnen til at jeg hadde det så gøy på lørdag var vel hovedsaklig fordi vi var en stor gjeng + at jeg møtte masse kjentfolk. Og ja, liker vel at det ikke er helt stappfult og at man kan sitte om man ønsker det osv. Men dro riktignok videre etterhvert til lille olebull 🙂

      Ellers anngående det sosiale ved å ta opp fag.. Jeg gikk jo et år i Oslo på Bjørknes og der var det 0 sosialt og superkjedelig. Men her i Bergen er det virkelig helt annerledes! Gjengen min er ikke bare “skolevenner”, men er også masse sammen på fritiden, har sonansfester og sonansvors osv 🙂 Så mange har allerede blitt gode venner av meg. Superkos!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg