SÅ GLAD

Verdens beste Benny ♥

Åh dere, fy søren for en bursdagsfeiring jeg hadde i går! Mange har kanskje allerede sett på snap, men kommer til å legge ut en skikkelig photobomb fra bursdagen i morgen. Nelly hadde gjort i stand SÅ fint, og jeg kunne ikke annet enn å stå å måpe. Shit, tenk å ha så fine mennesker rundt seg! Fikk uten tvil den mest perfekte bursdagen jeg noen sinne kunne tenke meg. Ellers er det helt fantastisk å ha Bjørn-Erik på besøk! Det jeg elsker med han er hvor sinnsykt glad han gjør meg. Det er uten tvil ingen som får meg til å smile og le så mye som den gutten der. Uansett hvor dårlig dag jeg har eller hvor dårlig humør jeg er i, så er det garantert at det går over så fort jeg er rundt Bjørnis. Det GÅR ikke å gjøre ann å ikke le seg i hjel i hans selskap, haha. Er sikker på at jeg kunne vært med Bjørn-Erik døgnet rundt hver eneste dag for resten av mitt liv uten å gå lei, uansett hvor klisjé det enn måtte høres ut. Føler meg virkelig så heldig som har denne fine gutten i livet mitt, han er uten tvil en sjelden liten perle :)

Elsker deg, bestie! 

16 kommentarer

Siste innlegg