B-day next

Badekåpe fra Missoni, kjøpt på Høyer egertorget

Yeeeey!! Endelig er lørdagen her, og denne dagen har jeg gledet meg til så lenge. Skal feire bursdagen min med ca 20 venner, og vi starter med mat og vors i leiligheten før vi tar turen videre på Jacob Aal senere. Der har jeg fikset bord til alle, så det må jo bare bli sykt gøy! Ellers har jeg hele 7 gjester som bor hos meg i helgen, så jeg skal love dere at det er fult hus her. Men gud så koselig det er, de kan egentlig få lov til å bare flytte inn alle sammen- haha! Gleder meg til alle skal få testet ut utelivet i Bergen og ikke minst få møtt vennene mine her, det blir så hyggelig ♥ Følg gjerne med på snapchat i kveld, kjenner jeg meg rett kommer jeg nok til å poste mye. Andriss heter jeg der :) Ha en nydelig lørdag dere! 

11 kommentarer

Siste innlegg