TENK AT JEG ER HER OM 3 DAGER!!!

– Dubai, here we come –

Okei, fikk akkurat vite at jeg drar til Dubai på… torsdag?? Haha! Blogglivet ass, kan ikke klage. Reiser ned med Nelly, beste Anna og et par svenske profiler, og vi blir i 5 dager. Dubai har vært på listen over steder jeg vil besøke lenge, så jeg gleder meg skikkelig! Ser jo virkelig ut som en drøm. Har sjuuuukt lyst til å hoppe fallskjerm over dubai, hvor kult hadde vel ikke det vært? Vi skal hovedsakelig bare skape masse bloggmateriale der nede, shoote outfits osv- egentlig det samme opplegget som da jeg reiste med Nelly til LA i mai. Heldige meg, gleder meg masse til å ta dere med på turen! Og kom gjerne med et par dubai tips, det settes pris på 
 

15 kommentarer
    1. Jeg kan ikke komme med dubai tips, men mannen: han mener dere bør satse på sånn ørken safari – det var vist dritgøy og surfe på sanddynene med en bil. Dra til toppen av Burj Khalifa. Badelandet Aquaventure Waterpark, hvor du kan ta en sklie i et blankt rør gjennom en haitank!!! Mall of the Emirates er verdens største kjøpe senter, og det har faktisk innendørs skianlegg, som også happens to be verdens største innendørs skianlegg! Så du har og velge mellom!

    2. Hei, har selv bodd i Dubai og det er et helt fantastisk sted å reise.
      – besøk sheikh zayed grand mosque i Abu Dhabi ( 40 min taxi fra Dubai )
      – Madinat souck Dubai, her er det kjempe fint både på dagen og kvelden. Mange gode steder å spise, feks The noodle house.
      – ørken safari, men gjerne gjennom selskaper i Abu Dhabi fremfor Dubai.
      – Burj khalifa ( verdens høyeste bygning)
      – Atlantis waterpark på palmen, det finnes kun to atlantis hotell i hele verden.
      – Brunch på Shangri-la hotell, eventuelt Jumeriah hotell.
      – JBR.
      Av shopping er det mange gode mall, men som en nevnte over så er Emirates mall bra, i tillegg er Dubai mall bra shopping. Utenfor Dubai mall ligger det et stort område med dansende fontener som er fantastisk om kvelden, dette er et MUST å få med seg!

    3. Hadde vært kult om dere hadde laget en vlog sammen!! Er så gøy å se en litt annerledes side av dere begge ☺ gjerne at dere prater litt om hva dere skal gjøre next, hvordan de forskjellige tingene dere gjør falt i smak eller ikke osv 😀 Stå på videre

    4. Så gøy! Jeg bor i Dubai 🙂 noe av det som er verdt å få med seg:
      – JBR the walk om kvelden (stranda på dagtid)
      – Global village (stor park med tivoli, og forskjellige “land” med markeder)
      – Ørkensafari
      – Dubai fountain og Burj Khalifa
      – Dubai mall (forresten det som er det største senteret)
      Osvosv..
      Sist men ikke minst- utelivet her!
      – Barasti, Nasimi beach, zero gravity osv er mine favoritt steder (dette er beach clubber).
      – om dere ønsker noe mer fancy, så er det Cavalli, People by Crystal, Armani, Toy room, og myyye mer.
      – Anbefaler også bunch på hvilken som helst beachclub
      Dere kommer også akkurat i tide til Redfest (festival 3 og 4 feb) med Sean Paul, DAYA, Demi Lovato, Mike Posner, Alessia Cara osv. Blir syyykt fett!
      Ellers så vil dere nok få høre at det er så strengt her, men det er det absolutt ikke. Har kan du gjøre så og si hva du vil. Aldri levd livet så mye spm det jeg gjør her 🙂 Kan være lurt å dekke til skuldre og knær på offentlige steder, som feks kjøpesentre, av respekt for de få lokale som er igjen i Dubai.
      Kos dere masse!

    5. Atlantis badelandet å stranda.
      Dra til Dubai Mall å se på det vann showet de har der, er såå bra!
      Også ta heisen opp i Burj Khalifa, sykt fint utsikt!
      Aqariumet inne i Dubai Mall

    6. Dubai er helt fantastisk! Anbefaler å spise på Seven Sands på JBR (Jumeirah), der serverer de tradisjonsrik emiratisk mat, fine omgivelser og gode priser. På JBR kan du også ta trygg henna om kvelden (brun henna er trygg, ikke svart). Går også an å booke bord til frokost inne på Burj Al Arab. Det er ganske dyrt, men da får man faktisk lov til å komme inn på verdens fineste hotell, og det er ganske vilt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg