Sees i mars, Bergen

Hellu!

Tidligere i dag reiste jeg til Oslo, og ligger nå godt tilrette i sofaen og ser på farmen kjendis med foreldrene mine. Litt kosetid sammen før jeg drar avgårde igjen i morgen! Noe som er sykt å tenke på er at jeg faktisk ikke skal tilbake til Bergen før i.. Mars!! Først er det Dubai i morgen, så har jeg en uke hjemme i Oslo før jeg drar til Los Angeles i to uker. Litt trist å være så lenge borte fra favorittbyen min, men allikevel- tenk så mye gøy jeg skal ha det denne måneden! Så mye fint jeg skal få opplevd, og så mange nye minner som skal lages. Ah, det gjør meg så glad! Gleder meg til å ta dere med på tur 😄

Jakke HER // Genser HER // Bukse HER // Veske fra Céline

Denne jakken har jeg blitt SÅ forelsket i! Tidenes kuleste faux fur, i litt sånn bomber-jakke form. Har brukt den typ hver dag siden jeg fikk den, kjærlighet ved første blikk  Er kun én igjen på lager, så om noen vil ha samme må dere være RASKE. Uansett- vi snakkes mer på flyplassen i morgen dere, for nå må jeg pakke. Blir herlig med sommer og sol, fine mennesker og ikke minst å oppleve et helt nytt sted. Dubai, here we come!!! 😍☀️🌴

10 kommentarer

Siste innlegg