hello, dubai

Hei babes ♥

Yeees- da var vi på plass i selveste Dubai! Og jeg må si det er minst like kult her som det ser ut på bilder. Bygningene her er sinnsyke, og det er generelt bare sykt fint over alt. Dessverre hadde vi litt uflaks med været i dag, for det var bokstavlig talt storm.. Om ikke orkan. Jeg har ikke opplevd maken til vind, var virkelig så vidt vi ikke blåste bort. Kunne ikke gå ute en gang, haha. Skulle lukke igjen en bildør og klarte det ikke med mine egne krefter pga vinden, så måtte få hjelp av en mann og vi to klarte så vidt å få den igjen. Sjuuukt! 

Siden været ikke var på vår side i dag tok vi like gjerne turen til Dubai Mall. Der var det virkelig gigantisk, om det ordet i det hele tatt veier opp for hvor stort det faktsisk er. Altså, de har til og med skianlegg der inne! Så der koste vi oss et par timer, før vi tok turen tilbake til hotellet. Og det var lettere sagt enn gjort, for vi endte opp med å måtte stå i en 50 minutters lang taxikø. Yay! Nå er vi hvertfall godt plasserte i den deilige hotellsengen vår og er klare for litt beauty sleep. I morgen skal vinden ha gitt seg, og det ser ut som at solen skal titte frem, så da krysser vi fingrene for et par timer med soling. Aaah, lengter virkelig! Det skal bli DIGG 

Fine Anna ♥

Diggeste lunchen på Vouge café! Dit bør dere spise om dere noensinne skal på Dubai Mall- naaaam 😍

Følg meg gjerne på snap i løpet av turen for ekstra updates, der heter jeg andriss. Sov godt girls 😘

27 kommentarer

Siste innlegg