At det går ann..

Hello peeps!

Jeg blir så oppgitt.. Gjett hvem som klarte å bli matforgiftet her nede? Seff meg! Så natten, morningen og dagen i går gikk bokstavlig talt til å spy konstant. Jeg var så sinnsykt dårlig og det var rett og slett helt forjævlig. Å spy er kanskje det mest ubehagelige jeg vet om, og kroppen ville fortsette å spy til tross for at det var helt tomt i magen min. Kunne ikke en gang ta noen slurker vann, for da gikk det rett opp igen. Heldigvis ble jeg litt bedre i løpet av kvelden, og i dag er jeg faktisk helt fin. Men var sykt kjipt å miste en hel dag her, for vi har bare 4 totalt, og jeg hadde egentlig masse planer på agendaen i går. Var også sykt fint vær og alle de andre var på stranden i mens jeg måtte være sengeliggende i nesten et døgn og kaste opp ca hvert 20 min. Yay! Maks flaks, haha 😜

Dette er helt seriøst utsikten fra hotellrommet vårt, sååå fint!! 😍

Hoodien min finner dere HER ♥

Nå skal vi faktisk på ørkensafari, og det må jo bare bli sykt kult. Vet ikke helt hva opplegget er, men ser for meg et par kameler, racing i sanddynene, digg middag osv. Spennende 😄 Ha en fin søndag, så sees vi igjen her snart! 

20 kommentarer
    1. Så kjipt å bli matforgiftet :-/ men bra du er i bedre form nå da 🙂
      Er det Dubai dere er i eller? Så utolig fint ut der dere er 🙂
      Kos dere masse og god søndag 🙂

    2. Hei. Tror jeg har ventet i 4-5 uker på innlegget om den pulsklokka di, forstår ikke hvorfor det er så vanskelig å få skrevet det innlegget? Har lenge tenkt på å kjøpe meg en pulsklokke, men det ser ikke ut som du har tenkt å skrive hvor den er i fra og litt om den så får heller kjøpe meg en annen. Syns det er rart at du ikke leverer innlegg som er etterspurt til leserne dine, når du skryter så voldsomt over hvor takknemlig du er for oss og at du skal blogge bedre. Hilsen oppgitt leser.

    3. At du i det hele tatt vil reise til Dubai….for å ikke snakke om å legge igjen penger der. Litt av et kvinnesyn de har har i det… helt forferdelig.

    4. Hei!
      Hvordan tar du bildene dine? Er det med selfiestang? Og hva slags lys/redigeringsprogram bruker du til? Synes de blir så innmari fine!:)

    5. Så kjipt! Bra det gikk fort over i det minste. Jeg var i Tyrkia for noen år siden, og da endte jeg opp med å være sengeliggende med matforgiftning 12 av 14 dager. Det var lite gøy det, hah!

    6. Når man blir matforgiftet må man bli langt inn på sykehuset. På grunn av bakteriene som er i kroppen. Så om det ikke var så ille, har du bare blitt litt dårlig i magen, ikke noe matforgiftning 🙂

    7. Ånei!! Huff og huff.. Det er akkurat min flaks også det, har blitt matforgiftet et par ganger selv og det er helt jæ*****!! Håper du føler det bra nå, og har fått litt ut av tiden der nede <3 Ser magisk ut! OG så utrolig fine dere er <3 <3

    8. Til Elise oppi her som mener man ikke har matforgiftning med mindre man blir lagt inn på sykehuset; hvor i all verden har du det fra?? For de fleste går matforgiftning over av seg selv etter 12-24 timer, og det er kun i alvorlige tilfeller man blir lagt inn på sykehus (for å få væske- og næringstilførsel). Så jo, det er fullt mulig at Andrea hadde matforgiftning… haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg