Verdens tregeste blogger = meg

Hey babes  ♥

Her har dere de siste bildene fra ørkenen! Ser dere hvor annerledes disse er redigert enn hva jeg pleier? Prøvde som Anna alltid gjør å sende bildene til mobilen, så redigere i vsco og deretter sende tilbake. Aldri gjort det før, men bildene ble jo ganske coole! Selv bruker jeg aldri filter på bildene mine, men driver med mye småpirk som virkelig tar tusen år. Jeg kan helt seriøst bruke 40-50 min på å redigere ET bilde, og det er jo altfor tregt. Med tanke på at jeg har mange gode bloggvenner så har jeg virkelig fått innse når vi blogger sammen at jeg sikkert er verdens tregeste blogger, for uten å tulle klarer alle lett å lage 3 innlegg på tiden jeg bruker på 1 innlegg. Jeg gjør det jo egentlig bare sykt slitsomt for meg selv ved at alt bildene må være “perfekte”, så håper virkelig at jeg kan klare å legge det fra meg fremover. Da blir det jo uten tvil enklere for meg å oppdatere mer om jeg slipper å bruke 5 timer på et innlegg liksom.. Haha! 

Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Uansett- nå er jeg tilbake på norsk ord, og er hjemme i hovedstaden. Her blir jeg til tirsdag, for da reiser jeg og mine bffs til LA. Guuud så gøy det skal bli! I skrivende stund tilbringer jeg litt kvalitetstid med Henriette, hvor vi ligger i hvert vår hjørne av sofaen med en stor porsjon oreois på fanget og ser på kardashians. Yeeey, ekte kosekveld! Det trengte jeg virkelig nå etter så mye stress de siste ukene 

24 kommentarer

Siste innlegg