LAST DAY IN DUBAI

Heeey!

Haha- her kommer Dubai bloggingen på etterskudd ja! Siste dagen fikk jeg ENDELIG litt sol på kroppen, og vi tok turen til en sykt fin beach club i nærheten. Puro Beach har de jo blant annet i Marbella også, så var sikker på at det skulle bli bra. Og det ble det! Var nesten ingen mennesker der, så vi lå bare i ro og fred med masse digg drikke og mat- deilig. Nå lengter jeg skikkelig til å komme meg tilbake i solen, for her i Oslo er det faktisk altfor kaldt. Hadde helt glemt hvor jævlige vintere vi faktisk har i hovedstaden, for i Bergen er det jo typ 7 grader selvom det er januar. Det er faktisk noe å være takknemmelig for, 7 minusgrader gjør faktisk vondt langt inn i sjela, haha. Heldigvis skal jeg bare holde ut i 5 dager til, så er det LA i hele to uker. Weee 😄

Fine Dubai, må nok tilbake en tur dit ja! 4 dager var altfor kort, spesielt når jeg lå sengeliggende en hel av de altfor få dagene vi hadde der. Velvel- snakkes mer i kveld søtiser. Da har jeg en skikkelig gladnyhet å dele med dere!! 

19 kommentarer
    1. Syns du klager sykt mye på innleggene dine 😛 hver gang du skal fortelle noe bra sånn som at du er i dubai osv så klarer du å vinkle det over til noe negativt. Prøv å være litt mer positiv, det blir så mye kjekkere for oss som leser om hverdagen din 🙂

    2. Hei Andrea! Savner at du skriver dine meninger om operasjonsjaget blant norske bloggere. Vil gjerne høre dine tanker og meninger. Håper du også har tenkt nøye over hva du formidler. Husk på at det kan være veldig skadelig at du så og si reklamerer for silikon og restylane…

    3. :): Reklamerer vel ikke akkurat for silikon og restylane vil jeg si, haha. Men nei, kommer nok ikke til å lage noe innlegg om operasjoner blant norske bloggere dessverre. Personlig synes jeg hver enkelt skal få gjøre nøyaktig hva de vil, og at alle andre skal slutte å legge seg opp i hva folk gjør. Vil man legge seg under kniven så skal man absolutt få lov til det, det er ingen andres business. Men skal sies at jeg er helt enig i at verken bloggere eller andre bør oppfordre til å operere seg, og synes man skal holde slikt unna sosiale medier 🙂

    4. Utrolig fine bilder!! Hadde tenkt å dra til Dubai, men ble usikker da jeg hørte om alle reglene. Merket du noe til dem? Som hva klær du kan gå med, hvor du kan drikke alkohol osv? 🙂

    5. For noen superheerlige bilder!! MÅ virkelig besøke Dubai en dag 🙂 Ser så fint ut der! Ikke at jeg klager på Rio nå da 🙂 Håper du har det fint i Oslo, og at LA blir topp <3

    6. Hadde kommentaren 9.2.17 kl 21:20, jeg vil si at du reklamerer for restylane når du svarer på spørsmålet: “Gjør det vondt å ta restylane?” og så skriver du: “Ja, det gjør litt vondt. Men det er definitivt verdt det!” i innlegget “Spørsmål og svar om restylane” publisert 8.11.14 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg