2 DAGER IGJEN!!!

– Our home in LA –

Kan virkelig ikke tro at det bare er 2 dager (!!!) til vi drar til Los Angeles. Vi bestilte turen i desember tror jeg, og da føltes hele reisen så fjern- men nå drar vi jo faktisk allerede på tirsdag. At jeg skal til LA er jo helt nydelig i seg selv, men at jeg skal dit med tre av mine aller beste venner er nesten som en litt for fantastisk drøm. Er virkelig så glad og takknemlig for at vi fikk til denne reisen! Det beste av alt er jo at vi er borte i hele to uker, så gjett om vi skal få opplevd masse gøy og skapt nye, fine minner sammen. Vi er faktisk 4 single bitcheeesss på tur, så dette kan bli spennende- haha! Gleder meg skikkelig til å ta dere med på reisen og lover at det blir masse bloggings. Bjørn Erik har jo begynt å blogge igjen, så det er sykt nice at vi i alle fall er to bloggere på tur som må ta bilder og være litt asosiale med pc’en på fanget, haha. Hater å være en “kjedelig blogger”, men da er jeg i alle fall ikke alene 😉 Dette blir AMAZING 

14 kommentarer
    1. En ting jeg lurer på, hvordan kan du drive å reise så mye når du driver å tar opp fag på sonans? du må jo gå glipp av enorme mengder pensum?

    2. Anonym: Må huske på at vårsemesteret er mye lenger enn høstsemesteret, og jeg er ikke borte mer enn 4 uker. Etter LA nå er planen å holde seg hjemme i Bergen til alle eksamener er ferdige. Uansett leser jeg hjemme nå som jeg ikke får deltatt i undervisningen, så holder følge med de andre 🙂

    3. Dere burde dra på en kul liten lokal bar i Sunset Bouleward i west hollywood som heter The Den. der har de mye kule arrangementer og temakvelder uten at det blir som en svær og overdådig nattklubb men mer en hyggelig awesome lokal bar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg