day #1

Lokal tid i LA: 23.50

Verdens fineste bestisser 

 

Bennybooo 

I Santa Monica var det sååå mange skjønne hus! 

Frappuccino break  

I dag har vi vært skikkelig turister og trasket i timesvis gatelangs her i LA. Var innom blant annet både Venice beach og Santa monica, og begge stedene var helt fantastiske. Masse kult å se, og mange interessante personer- haha. Så om noen av dere skal hit i en eller annen gang anbefaler jeg absolutt å ta turen til begge de stedene! Er gåavstand 🙂 Ellers koser vi oss skikkelig, og alle er så glade for å være her. Er så sykt takknemmelig for at jeg faktisk er i LA med tre av mine aller beste venner, det er nesten litt for godt til å være sant. Og i alle fall at vi har hele 12 dager til her! Tenk så mange minner vi skal skape sammen. Åh, gleder meg sånn 😄 

Pssst.. I morgen er det klart for photoshooten med Good for Me. Husk å følg de på snap @goodformebaes, så får dere med dere hele dagen vår! Yay!

14 kommentarer
    1. Åhhhh kos dere så MASSE da!!!! DEILIGE BILDER, deilig vær as haha, ugh er så kaldt her i Norge😂
      Jeg er så glad for at du er deg Andrea, du er utrolig behagelig å se på men liksom..det er ikke derfor jeg liker deg. Du har er godt hjerte, du har gode verdier, du er ydmyk og takknemlig, du virker å være empatisk også. Også er du happy, det liker jeg.
      💋💋💋💋💋

    2. ser utrolig deilig ut! dere er så flotte alle sammen 🙂
      hvor er det lekre skjørtet til venninen din fra? det rosa

    3. Du ble så utrolig flott med brunt hår!! Selv om du alltid har vært flott da, frøken Badendyck!
      Håper du får en veldig fin ferie!
      Er forresten veldig koselig at du faktisk svarer på kommentarene, i motsetning til andre bloggere. Kommenterer faktisk ganske ofte på din da jeg føler meg sett og at du setter pris på leserne dine❤️

    4. Du er altså så nydelig!! Må kose deg masse! Jeg lurer på hvilken farge du har den hettegenseren i, svart eller navy? Og hvilken str? Kjempe fin til shorts! Håper du svarer meg så jeg kan bestille den hjem. Kleeem!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg