ENDELIG TILBAKE

Hei fininger!

Ah, ENDELIG er jeg tilbake til hverdagen og Bergen. Reising er fantastisk og uten tvil noe av det beste jeg vet, men allikevel er det også både deilig og viktig med litt vanlig hverdag også. Gleder meg til å kunne ligge en hel dag på sofaen hjemme med serier på skjermen, det har sjelen godt av! Og ikke minst litt struktur og rutiner. Har helt seriøst ikke vært hjemme siden januar (!!!) så det føles helt herlig å være hjemme igjen. Beste Benny er også på plass, og vi fikk vist han Stoltzen i går. Å gå Stoltzen er kanskje det jævligste jeg vet om, men følelsen man får på toppen gjør at det uten tvil er verdt det. For dere som ikke aner hva det er så er det nesten tusen trappetrinn opp en fjelltopp, og det er mildt sagt slitsomt- haha. Planen er å gå opp en gang i uken fremover, så krysser fingrene for at vi får til det! Nå er jeg klar for å være skikkelig sporty 😄

 Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with a5 preset

Seee den nydelige utsikten!!!  

 Processed with VSCO with a5 preset

Mollsesnuppa fløy selvfølgelig med oss tilbake til Bergen og var med på tur! For en søtis  

 Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with a5 preset

Kosemose og gjensynsglede med verdens beste søster   Hoodien min finner dere HER

Vi snakkes mer senere! Nå som jeg er hjemme igjen kommer bloggen til å være i fokus, så det vil bli mer oppdateringer her fremover. Har prioritert det å leve litt de siste ukene nå som jeg har vært på ferie, i stedet for å sitte klistret foran en skjerm i timesvis hver dag. Og det synes jeg er lov! Og viktig. Men nå er jeg back on track 😄

14 kommentarer

Siste innlegg