LIVET

Noe av det jeg var mest redd for da jeg valgte å flytte til Bergen var om jeg kom til å miste litt kontakt med mine nærmeste venner i Oslo. Det høres jo litt logisk ut at noe sånt kan skje, med tanke på at man bor 50 mil unna hverandre og ikke lenger bare kan sees når man vil. Og et år er lang tid. Men heldigvis har ikke det skjedd på noen måte, jeg føler nesten jeg er nærmere bestevennene mine nå enn da jeg bodde hjemme. Det er jeg så sinnsykt glad for, og jeg tenkte ofte på i LA hvor heldig jeg er som har så fine mennesker i livet mitt. Vi hadde ikke en eneste krangel, kjedet oss ikke et eneste sekund og hadde bare the time of our lives i to hele uker. Gode venner er ingen selvfølge, og jeg bare vet at vi kommer til å holde sammen for alltid. Det er en herlig følelse! Venner er så utrolig viktig, det er de som er der uansett hva. Jeg kommer aldri i verden til å bli en typisk “kjærestejente” som er med kjæresten sin hver dag og ikke bryr seg om noen andre, det er så utrolig dumt. Hva gjør man den dagen det plutselig blir slutt og du trenger noen å komme til? For du har virkelig ingen garantier for at et forhold vil vare uansett hvor fantastisk man enn har det eller hvor forelsket man er, det har jeg erfart. Det er viktig å finne en god balanse 🙂 Nå er jeg riktignok singel, så da får vennene mine all min tid og energi- haha. 

 Processed with VSCO with a5 preset

Ellers er det helt herlig å ha verdens beste Bjørn-Erik i hus! Vi to er som én, om man kan si det sånn. Humoren vår er helt forferdelig, og jeg tror ingen andre enn oss synes vi er morsomme- haha. At vi bor sammen er egentlig helt sykt å tenke på, det hadde jeg nok aldri trodd noen sinne skulle skje. Livet er så utrolig uforutsigbart, og du aner ikke hva fremtiden vil bringe- det er det som er så spennende. Men er det noe jeg er helt sikker på så er det at alt skjer for en grunn. Det var meningen at jeg skulle bo i Bergen dette året, og det har gjort meg så utrolig godt. Jeg vet ikke om jeg noen sinne har hatt det så bra før som jeg har det her. Og så føler jeg at det er meningen at jeg skal flytte til LA i august. Jeg bare kjenner det i hele kroppen at det er riktig, så derfor skal jeg gjøre det. Haha, snakk om å være en rastløs sjel. Men jeg elsker utfordringer og jeg elsker at alt er nytt og spennende. Jeg er ung uten noen spesielle forpliktelser, og det er nå jeg kan være litt crazy og spontan, så da vil jeg gjøre det. Jeg vil kjenne at jeg lever! Jeg vil ikke ligge hjemme i sofaen i Norge hver dag og drømme etter noe annet. Personlig kjenner jeg ikke noe behov å vite hvordan de 5-10 neste årene i livet mitt ser ut, jeg synes at det å ikke vite er nettopp hva som gjør livet spennende 🙂 Hva fremtiden bringer aner jeg ikke, men jeg vet at den blir bra 

 Processed with VSCO with a5 preset

Jakke fra Ravn // Genser HER // Shades HER

Nå skal vi på en liten kveldstur før leggetid. Snakkes mer i morgen fininger, klem til dere!

42 kommentarer
    1. Wow, blir så inspirert av spontaniteten din, får meg til å ville røre på meg, flytte og prøve en ny by selv 🙂

    2. Hva slags visum planlegger du å flytte til USA med? Skal du studere noe og flytte med student-visum? Er nysjerrig for jeg har lyst til å flytte til USA jeg også, men vet ikke hvordan jeg skal få gjort det med visum osv.

    3. Tro meg Andrea, alt skjer virkelig for en grunn. Det er ikke tilfeldig at vi er her og lever de forskjellige livene vi gjør. Og ekstremt viktig: følg magefølelsen din slik du gjør, og aldri tvil på hva intuisjonen din forteller deg.

    4. Tina: Litt usikker enda, det suger at det er så lang flytur. Hadde aldri hatt samvittighet til å ta henne med på en nesten 10 timers lang tur, så det er litt vanskelig. Måtte evt stoppet litt over alt på veien- haha. Men uansett tenker jeg bare å bo i LA fra august til nov/desember, så er ikke krise om hun er hos familien min 🙂 Vi får sjååå!

    5. hei! så herlig å høre at du har det bra <3 jeg har bare et lite spørsmål, og det er angående de nye betakaroten gold; er tablettene like store som de vanlige betakaroten-tablettene til goodforme, altså er de like enkle å svelge? 🙂 klem <3

    6. Hei!! Jeg satt på invisalign idag, og lurte på om man kan snuse med skinnene på? Har du noen erfaringer med det? 🙂

    7. Det er kjempefint at du er spontan og bare tar livet litt som det kommer! ☺️ Men du må også huske på at det ikke er alle som har den samme økonomiske friheten som du har, da du bare kan reise når og hvor du vil uten problemer. De fleste av oss har et vanlig liv der hverdagen består av skole, fritidsaktiviteter, være med venner og ligge litt på sofaen en gang i blant. Dersom man vil reise og være spontan på vår alder nå, må man jobbe lenge og mye før man får råd til å kunne gjøre det, da det blir en slags investering du må tenke på om du vil bruke penger på eller ikke. DU ER VELDIG HELDIG! Ikke alle som har den muligheten:)

    8. Du er så fin! Kan du please skrive et innlegg om hair-extensionet du bruker? Og hvilken hårfarge du har osv..? veldig lekkert :* god helg !

    9. Hei! Ser på bloggen din at du har jo trent med PT før, er du interessert i en gratis prøvetime med meg? Jobber som PT på et stort senter i Bergensområdet. Om det skulle være interessant send meg en mail 🙂 God helg!

    10. Elsker når du skriver om Bergen, er så kult å lese om noe annet enn vanlige Oslo. Kan du ikke legge ut flere bilder? En liten Bergen-guide? Hvor shopper man, hvor spiser man, hvor går man ut? Har du vært på alle syv fjell enda?

    11. Jeg elsker positiviteten din, og det virker som om du har det såå bra 😀 Det digger jeg! Så fine dere er <3 Håper lørdagen din blir topp! Klem fra Peru 🙂

    12. Åh har så lyst til å være med på den reisen din til LA. Er en 18 år(soon 19) år gammel jente som er ferdig med VGs til høsten. Har ikke noen planer til høsten grunnet friår, men planene videre har jeg. Har veldig lyst til å studere noe innenfor sosiologi til neste år hvor jeg videre skal søke meg inn på toller!! Er en jente som elsker å reise, oppleve nye plasser og virkelig få drømmer oppfylt som jeg har ønsket lenge. Var på språkreise for 2 år siden i California og da kjente jeg det at ” her har jeg virkelig lyst til å bo” om det bare hadde vært noen måneder eller 1 år. Hvorfor ikke? tenker jeg.. bare den drømmen om å sette seg på et fly til LA å bo det et par måneder står altfor høyt på min liste 💖

    13. hahahha send en Mail om ingen er gira på å flytte med deg til LA for noen måneder, gjett om jeg setter meg på det flyet da!!! 💖

    14. Elsker å ha kjæreste, og være en kjærestejente jeg 😀 Får hengt med forskjellige venner 2 eller 3 ganger hver uke uansett, men ser kjæreten hver dag likevel! Ah, fantastisk

    15. Hvorfor skriver du “snakkes imorgen” også går det flere dager uten at du har blogget? Du skriver det nesten i hvert eneste blogginnlegg, ganske irriterende

    16. Hårfargen du har nå er utrolig fin!! Har s lyst på samme men vet ikke om jeg tør haha, er helt blond 😛

    17. Haha, du sier alltid at du skal blogge mer også blogger du mindre… Er ikke rart du daler nedover blogglisten

    18. Norges dårligste toppblogger, oppdaterer så sjeldent. Lever likevel fett på at folk klikker seg inn i håp om oppdateringer, får du ikke dårlig samvittighet? dette er din jobb, går ikke ann å ta seg fri fra jobben når enn det måtte passe liksom.

    19. Får du ikke dårlig samvittighet av å tjene såpass mye på en blogg uten å oppdatere? synes du bare lovere leserne dine ting ute å gjennomføre heletiden, skjerpings!

    20. Du klarer å komme deg til Oslo og poste snaps av molly og selfies i sofaen, men ikke å skrive et innlegg om at det er salg på nelly engang? Også har du samvittighet til å sitte der og drømmer om et liv i LA, uten å bry deg om de som har fått deg dit. De som gir deg muligheten til å gjøre hva f du vil, når du vil. Anna Rasmussen klarer å poste 4 innlegg om dagen som trebarnsmor… Slutt å skyld på alt mulig og heller innrøm at du har gått lei.

    21. Utrolig at du tjener penger på bloggen da du aldri oppdaterer. Kan du snappe, så kan du blogge. Husk at dette faktisk er jobben din. Kanskje på tide å skaffe seg en vanlig jobb?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg