Når du er roomie med bestissen din

 Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with a5 preset

Genserkjolen min finner dere HER! Disse er sååå kule med et par over knee heels.

To bilder fra i går før vi skulle i bursdag! Var en skikkelig gøy kveld på byen, som det egentlig alltid er i Bergen. Var på Jacob Aal nesten hele kvelden, som er mitt favorittsted å dra ut her. Er så koselig å sitte ute der, og er som oftest en haug med kjentfolk også 🙂 I dag er jeg psyko sliten, og tror egentlig jeg bare gir opp denne søndagen og legger meg snart- haha. Ellers har Benny nå bodd hos oss i to uker, og jeg kunne ikke bedt om en bedre roomie. Tenk så heldig jeg faktisk er som bor med bestevennen min! Ler og smiler dagen lang takket være den søtnosen der. Han trives også supergodt her i Bergen, så det er skikkelig hyggelig. Gleder meg til de neste månedene her sammen 

20 kommentarer

Siste innlegg