KOSEKVELD

Hei fininger ♥

Ah, i dag har vært en herlig dag! Stod opp tidlig, tok en lang dusj og nøt en god frokost før det var tid for å dra på skolen. På skolen møtte jeg mange av de skjønne Sonans-vennene mine, noe som alltid er sykt kos. Personlig har jeg et behov for å komme meg ut, ha noe jeg “må gå til” og ikke minst få møtt andre mennesker i løpet av dagen for å ha det bra. Derfor elsker jeg å gå på skole og ta opp fag, for å bare sitte å blogge hjemme blir fort veldig ensomt. Uansett- etter skolen hadde jeg og Benny litt photoshoot (flinke bloggere yaaay), og så kom vi oss endelig hjem. Nå er det paradise maraton på skjermen, og snart blir det vel å hoppe til sengs. Prøver å ha litt god døgnrytme nå, det er så sykt viktig! Jeg er jo helt elendig på det området, haha. 

Beste roomie varter opp med luksus middag ;)))

Verdens fineste bebiss 😍

Genser HER // Stømpebukse HER

Btw: Noen som vil ha et nytt spill dere kommer til å bli DØDSavhengig av? Isåfall må dere laste ned ballz. Bjørnis tipset meg om det i går kveld, og det endte opp med at jeg spilte i 4 timer sammenhengende- HAHA. Rekorden min er nå 113 poeng, prøv å slå meg 😜 (jepp, jeg er supernørd). Klem til dere og god natt 

12 kommentarer

Siste innlegg