YOUNG WILD AND FREE

Hei fininger ♥

Denne lørdagen tilbringer jeg hjemme, alene- haha. Sykt trist, men tror det er det lureste nå mtp kyssesyken. Sykt rart, men etter at jeg ble singel igjen har jeg plutselig blitt en skikkelig “dra-ut-person” og synes faktisk det er litt kjipt å ikke få dratt på byen i kveld (lol). Før dro jeg jo aldri ut, elsket rolige jentekvelder og var en skikkelig kjærestejente. Men jeg tror alle må gjennom en festeperiode i livet sitt, og jeg har vel min nå- haha. Men det er gøy da, jeg liker virkelig hvordan livet er nå. Ingen gutt å måtte ta hensyn til eller stresse over, bare være “young wild and free” og kunne gjøre hva enn jeg vil.

Processed with VSCO with a5 preset

Typ alle rundt meg er også single, så det kunne egentlig ikke passet mer perfekt. Jeg har vært i forhold i nesten 7 år tilsammen (og jeg er bare 22 år) så ja- denne perioden trengte jeg nok. Alt til sin tid tenker jeg, før eller siden vil jo jeg også slå meg til ro med en mann, men før det ønsker jeg å leve livet så fult ut jeg bare kan. Og neste kapittel i mine nye eventyr blir jo å flytte til LA med bestevennene mine, og det er jo faktisk ikke lenger enn 5 mnd til. Det er nesten for godt til å være sant, og uten tvil en av mine store drømmer. Hvem vet hva livet kan by på der liksom! Det er nettopp hva jeg elsker- å ikke vite. Hvor spennende er det ikke å bare flytte dit og ikke ane hvordan i all verden det skal bli eller hva som kommer til å skje? Jeg gjelder meg! 

Processed with VSCO with a5 preset
 

Jakke HER // Tee HER // Bukse HER // Veske Céline (adlinks)

Ellers er det sykt deilig å være home alone for en gangs skyld. Har ikke tenkt noe over det før nå- men jeg og Benny har faktisk vært sammen døgnet rundt i snart 3 uker nå, haha! Selvom det er superhyggelig så trenger vi alle litt alenetid, noen i mer eller mindre grad enn andre selvfølgelig. Denne kvelden skal brukes til å rydde, sortere og styre rundt her i leiligheten med favorittlista på full guffe på høytaleren. Yay! Dere må høre “Symphony” og “Funeral” fra det nye albumet til Zara Larsson om dere ikke har gjort det enda, helt nyyyydelige sanger. Og selvfølgelig “On my way” med Tiesto, den går jeg aldri lei av og elsker av hele mitt hjerte- haha. 

God helg dere 

22 kommentarer
    1. God bedring! <3
      Kunne du kanskje skrevet litt om hvordan det er å bo i Bergen (nå som du har bodd der en stund), og hvor man bør bosette seg om man er student - og hvordan det er å ta opp fag på Sonans? Skal flytte til Bergen til høsten skjønner du, og er så usikker på det meste...:(
      Evt kan du bare svare denne kommentaren enkelt om det er stress med innlegg <3
      God helg <3

    2. Du fikk visst besøk til slutt såg det ut som på mystory haha:D Hvordan kjenner du Aleks egentlig?😊

    3. Så fantastisk å høre at du har det så bra! Og jeg er så glad på dine vegne for at du har valgt å flytte til LA og følger den store drømmen din <3 Det er noe jeg virkelig liker. Selv gjør jeg akkurat det samme for øyeblikket, og jeg kunne ikke vært mer glad for valget mitt. Det er så mye mer spennende å se der ute i den store verden før man slår seg til ro i lille (fantastiske) Norge. God søndag, Andrea, og god bedring <3 Klem

    4. Du kan jo kanskje bare fortelle hva du føler til han kjørelæreren istedenfor å skrive et helt blogginnlegg for å prøve å gjøre han sjalu 😉

    5. Hei, Andrea! Jeg vurderer også å flytte til LA, men lurer veldig på hvordan man går frem? Hva må man tenke på liksom av sånne generelle regler med flytting? Hvor lenge tror du at du blir? 🙂

    6. halloooo ditt nydelige vesen please fortell mer om håret ditt, og hårfargen!! hvilken farge har du ? 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg