TB TIL DEN BESTE BRUNFARGEN

// annonse

– MARBZ 2016 –

Ah, bladde litt i bloggarkivet mitt i sommer og guuuud så brun jeg var i Marbella i Juli! Kjenner jeg gleder meg skikkelig til sommer og sol nå, og det er jo faktisk bare rett rundt hjørnet. På bildene over gikk jeg selvfølgelig på betakaroten fra Good For Me, som er #1 prioritet i kofferten når jeg skal på ferie. Nå er vi snart i april, og om dere vil bruke betakaroten i sommer anbefaler jeg å starte NÅ! Jeg går som sagt tidligere på det i perioden mars-september, og så tar jeg det to uker før og etter solferier ellers på året. Det gir meg tidenes dypeste og fineste brunfarge, og jeg gleder meg til å se hvor brun jeg klarer å bli denne sommeren!

Jeg har klarte å fikse et helt fantastisk tilbud til dere som gir -40% på første levering av Betakaroten Gold! En boks holder til 1 måneders bruk og dere finner betakarotenen jeg bruker HER. ♥

13 kommentarer

Siste innlegg