Turister i amsterdam

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with nc preset Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with nc preset Processed with VSCO with a6 preset

Litt bilder fra siste dagen vår i Amsterdam! Gikk rundt i byen og tittet rundt, shoppet litt, spiste lunch osv. Så koselig og fin by, elsker kanalene og ikke minst sykt skjønt med alle som sykler rundt om kring. Ellers var Drake konserten helt syyyyyk!! Shit så morsomt det var. Tror aldri jeg har vært på en så bra konsert før, han var rett og slett magisk. Så flink til å ha kontakt med publikum og få de til å føle seg sett, synes det var så fint! Også elsker jeg jo musikken hans, så dere kan tro vi koste oss. Favorittsangen min er “for free”, en sang jeg virkelig elsker så mye (haha), og da den ble spilt så døde jeg litt. SÅ GØY!! 

Ellers tok vi også turen innom Red light district, som var en ganske så heftig opplevelse. Så åpenlys prostitusjon med lettkledde/halvnakne jenter som står i butikkvinduer til salgs er jo helt sjukt. Synes egentlig det bare var litt trist å se.. Var også alt mulig rart av andre crazy greier der, og vi stakk ganske så fort- haha. Merkelig opplevelse, men er glad jeg fikk det med meg da jeg først var i Amsterdam 🙂

21 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen din, det har vært så kult å se hvordan du har utviklet deg gjennom årene. Men jeg har et spørsmål, kunne du kanskje ha laget en video om hvordan du gjør håret ditt (frisyren), sminken osv?? Ikke noe press altså, bare lurer 😉

    2. Så deg på bloggerne, hadde vært sååå gøy om du ble med en sesong!!! Favorittbloggeren definitivt! Kunne du tenke deg å være med?

    3. Marte: Hahaha takk for at du sa i fra, så det selv nå! Og tusen takk, så søt du er :)) Veldig usikker på om jeg kunne tenkt meg å bli med, det måtte jeg tenkt nøye gjennom. Men allikevel hadde det jo selvfølgelig vært en fantastisk måte for dere å bli ordentlig kjent med meg på <3

    4. Jeg elsker bloggen din, og finner ofte skriveglede hos deg 🙂 Gøy å se at du er i Amsterdam, jeg har selv vært der, så skjønner hva du mener. Ønsker deg en fin dag <3

    5. Du passer virkelig til den hårfargen – wow !! Jeg lurer på hva du har på leppene her? 🙂
      Klem

    6. Hei, vet jo at du bruker betakaroten fra goodforme, og er veldig fornøyd med deres produkter.
      Du skrev nå nylig at du har begynt å bruke deres nyeste lansering betakaroten gold, og er fornøyd med den.
      I fjor sommer brukte jeg deres betakaroten classic, men når de nå har en lansert en ny type, er jeg usikker på hvilken av dem jeg burde kjøpe.
      Så mine spørsmål er:
      Hvilket av disse to produktene gir den mest dype og varige fargen? Hvilke forskjeller merker du, etter å ha gått på begge typene? Hvilket av produktene liker du best?
      Jeg ønsker deg en kjempefin dag videre, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg