Se meg på bloggerne!

God lørdag, fininger ♥

Gjett hvem som så seg selv på tv’en i går a? Haha! Ble tipset av en bloggleser om at episoden hvor jeg er med på bloggerne hadde kommet ut, så da måtte jeg selvfølgelig se. Det er fra da jeg og Anniken var på Bogesund slott i Stockholm med Nelly for å shoote til kampanjen “dress like a queen”, som sikkert noen av dere husker 🙂 Jeg er jo sykt kamerasjy når det kommer til filming og fikk egentlig helt panikk av at bloggerne skulle være med å filme, men så gikk det egentlig overraskende fint. Man ble liksom vant til at de bare hang rundt oss hele tiden, og etterhvert glemte jeg faktisk at kameraene var der- haha. Om dere vil se så er det sesong 6 og episode 24!

Mange har spurt meg om jeg har lyst til å bli med på bloggerne, og tja.. Jeg aner faktisk ikke om jeg ville blitt med på det. Det måtte jeg tenkt nøye gjennom! Det hadde vært en fantastisk mulighet for dere til å bli kjent med den “ekte meg”, men samtidig får jeg jo helt panikk av å bli filmet og ikke minst synes jeg det er litt skummelt å utlevere meg og livet mitt så mye. Dessuten føler jeg at jeg har et veldig dramafritt liv, tar ting veldig chill osv- så dere ville ikke sett meg sitte å grine over småting liksom, haha. Men ja- det hadde jo selvfølgelig sikkert vært gøy, så vi får vel bare se om det kanskje skjer en eller annen dag 😄

Hoodie HER ♥

18 kommentarer
    1. Til dere over her, de griner jo faktisk over småting. De griner ikke over at noen har dødd eller at noe sykt har skjedd. Mer at de griner over å være stresset, har en dårlig dag, redd for å stryke på eksamen osv. Det er jo ikke så “big deal” i forhold til andre ting folk går gjennom. Rart hvordan man henger seg opp og tar seg nær av småting assa 🙂 noen gråter av sånne småting og andre har et mer avslappet forhold til livet og griner når mer dramatiske ting skjer

    2. Kari: At man ikke har drama i livet sitt betyr ikke at man har et kjedelig liv, det er faktisk bare superdeilig å slippe det 🙂 Og i hvilken sammenheng har dramafritt noe å gjøre med om jeg har noe å komme med? Hehe

    3. Ja og fordi noen mennesker er mer følsomme og sensitive enn andre, og kanskje opplever sine følelser tar overhånd med en bakhistorie som ikke nødvendigvis synes der og da når de griner, så skal det “disses” ?! Fordi man er forskjellige og ikke klarer å ha forståelse for at andre gråter for andre ting enn deg sjæl? Makan til firkanta tankegang og mangel på empati 🙂

    4. Andrea: Tja, etter en raskt titt på bloggen din så er det jo bare masse bilder av deg i samme posering med en hånd i håret. Jeg ser ikke at du kommer med noe av substans. Et par sponsa turer er strengt tatt ikke så spennende, de fleste av oss reiser masse selv.

    5. Hva mener du du har å komme med da? Mest overfladiske bloggen som finnes dette her. Er vel en grunn tilta du ikke har blitt tilbudt å få være med?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg