PERFECTION

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Ah jaaaa! Denne skinnjakken fikk jeg med meg hjem fra Zara i Amsterdam, og den er jo bare helt nydelig. Får mer og mer sansen for plagg som skiller seg ut, og det gjør uten tvil denne skjønnheten. Zara har forresten flere andre skinnjakker med nagler som også er superkule, så absolutt verdt å ta en liten titt. Gleder meg til å bruke denne masse nå som våren straks titter frem ♥ Kostet ikke mer enn 699 kr heller, et lite kupp 🙂 Må bli flinkere til å vise dere innkjøpene mine fremover, spesielt når jeg finner små skatter som denne. Yay!

4 kommentarer
    1. Den var fin! Men “Den kostet ikke mer enn 699 kr”. Er ikke “bare” for de aller fleste av oss med student-budsjett, og jobb med “vanlig” lønn. Skjønner at du tjener veldig mye og at det da ikke er så mye penger for deg, men for oss andre er det fortsatt en del. Bare får litt følelsen av at du ikke har helt realistiske tanker når det gjelder økonomi og shopping, og at du shopper helt sykt mye…

    2. Den er døøødskul og fy søren som du kledde den i det nye innlegget! Og ang kommentaren til Emma over her håper jeg ikke den gikk inn på deg, for jeg virkelig elsker å se eller lese om innkjøpene dine! Og en slik jakke til den prisen er faktisk billig, selvom noen alltids ikke vil ha råd til ditt og datt! Men tenker man ute på markedet så er det jo et kupp og få tak i en så billig jakke 🙂 så for all del keep showing us innkjøpene dine😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg