Nesten for godt til å være sant

God morgen ♥

I dag er det fint vær i Bergen by, og utrolig nok er dette tredje dag på rad. Snakk om luksus- haha! Det har helt seriøst regnet hver dag så lenge jeg kan huske, så vi fortjente litt sol i regnbyen nå. Selvom man blir vant til at det nesten alltid regner her, så må jeg innrømme at det faktisk er bittelitt deprimerende i lengden. Da jeg bodde i Oslo holdt jeg meg typ inne om det regnet en dag og bare droppet hele livet, men det går jo ikke akkurat her for å si det mildt, haha. Det er faktisk så ille at om det bare er opphold, altså ikke regn en dag, så føler jeg at jeg må ut å nyte det fine været liksom- ganske grusomt. Og er det sol og blå himmel er alle i ekstase selvfølgelig!

Men må si at byen og menneskene er så bra at det veier opp for været x1000, for jeg elsker livet mitt her. Verdens beste by som virkelig har tatt hjertet mitt med storm! Det sykeste er at jeg allerede har bodd her i 8 mnd (?!?!), og hvordan tiden kan ha flydd så fort av gårde skjønner jeg ikke. Men jeg nyter hver dag i denne byen, og savner ikke hovedstaden et eneste sekund 🙂

Processed with VSCO with t1 preset

Her har dere Vilde, en av mine beste venner i Bergen og min lille partner in crime- haha ♥

Processed with VSCO with a4 preset Processed with VSCO with t1 preset

Processed with VSCO with f2 preset Processed with VSCO with m5 preset Processed with VSCO with t1 preset

Processed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a6 preset Processed with VSCO with t1 preset

Lunch på Jacob Aal, denne pastaen er helt magisk. Ellers var det sååå rart å være der på dagtid, for dette er jo egentlig mitt favoritt “utested” i Bergen. Jepp, dere leste riktig- Jacob Aal blir faktisk til utested i helgene på kveldstid og frem til 03.00 på natten. Sykt rart, men faktisk et skikkelig hyggelig sted å dra ut 🙂

Processed with VSCO with t1 preset Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with t1 preset

Processed with VSCO with t1 preset Processed with VSCO with a6 preset

Måtte seff bruke den nye jakken min! Love love ♥ Ha en nydelig dag dere, så snakkes vi mer snart 😄

20 kommentarer

Siste innlegg