Luksus på en tirsdag

 Processed with VSCO with a6 preset

 Processed with VSCO with a6 preset

– YUMMY – 

Her ser dere dagens nyyydelige middag! Biff er noe av det beste jeg vet, og tilbehøret kan man heller ikke klage på- naaaam ♥ Maiskolbene har jeg faktisk kopiert etter Pinerolo, favorittrestauranten min- haha! Kreativ frøken 😉 Er bare å lage chillimajones som du smører på, og så drysser du masse parmesan over det igjen. Helt sykt digg, og går veldig fort å lage! Burde absolutt testes ut. Det eneste som manglet til denne middagen er jo selvfølgelig truffelfries, men det får bli neste gang. Det kan man også fint lage hjemme- trenger bare: fries, trøffelolje, salt, parmesan og persille. Haha, mat er livet 😄😄

Nå skal jeg kjøre hjem igjen, etter å ha bodd hos en venninne i byen siden jeg kom. Har vært superkoselig med litt vennetid, men nå er det Sverige og hytta som står for tur i morgen. Gleder meg maaasse til å se mamma og pappa igjen, ikke minst mormor og morfar også. Blir digg å bare komme seg litt unna alt og få litt ro i sjela, spille kort og gjøre andre ting man kanskje ikke gjør så ofte hjemme. Håper også vi får skvist inn en langrenntur eller to, det mååå jeg få gjort før vinteren straks er over. Så herlig! 

9 kommentarer
    1. Herregud, la henne spise biff. Selvom halve bloggnorge har blitt veganere så trenger ikke alle følge trenden. Man mister masse viktige vitaminer av å være veganer også. Topp for miljøet men ikke alle trenger å følge trenden som sagt.. Så digg ut! Har du det hvitløkssmørret på biffen? hva er oppskriften igjen? 😀

    2. Susanne: :)) Jeg pleier å bruke romtemperert Bremykt, og så skviser jeg inn vitløksfedd- alt etter hvor mye vitløkssmak man ønsker. Deretter krydrer jeg med salt og chilli pulver, og kan gjerne ta i litt finhakkket dill også. Når du har blandet ferdig setter du smøret i kjøleskapet eller fryseren til det blir hardt igjen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg