Snøstorm i april???

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Verdens beste bror og lille molls ♥

Seee hvor mye det har snødd her i Sverige!!! Er jo helt sykt. Da vi kom opp var det null snø, men plutselig ble det snøstorm i går og slik ser det ut i dag- haha. Tenk at det kan være så mye snø i midten i april og at vi ikke er på fjellet en gang! Litt koselig er det jo da, er jo skikkelig “winter wonderland” her nå. Ellers er det superhyggelig å være på hytta med familien, og alt har egentlig gått i ett kjør. Vi har vært på besøk hos mormor og morfar, vært på hytta til tanten og onkelen min, og rett og slett bare hatt masse familiekos disse to dagene 🙂

I morgen drar jeg tilbake til Oslo, for søndag morgen går flyet til Miami! Wæææ. Gleder meg skikkelig til sol, sommer og nye eventyr 😍😍

9 kommentarer
    1. Hahhahh hva praaater de over her om, ser man bare et par innlegg ned ser man at hånda her bare var uheldig på bilde, hva nå enn det er å legge merke til??? girl you’re gorgeous og de har clearly alt for lite å pirke på deg på ahahhah! gleeeder meg til bloggings fra Miami!!!

    2. Nei jeg er faktisk enig, jeg misliker sterkt kommentarer som bare er ute etter å rakke og “finne feil”, men dette mener jeg fra kvinne til kvinne – hudsminken din ser veldig skitten og nesten uhygienisk ut. Det er sminke så ta det ikke personlig innover for det er åpenbart noe du kan fikse på. Men noen ganger lurer jeg på hvorfor i all verden du sminker fjeset ditt slik alle gjorde i fjortissperioden da man ikke visste bedre med masse “brunkrem” og solpudder.. du elsker å være brun og ikke noe galt i det men mulig du har gjort deg blind på hva som er pent og “naturlig” tan og ikke. Jeg ville sagt det samme til venninnene mine så dette er konstruktivt ment. Opp til deg sjæl hvordan du vil sminke deg til syvende og sist

    3. Til kommentaren over: Tenk om alle fulgte din “standard” og ikke fikk lov til ditt og datt, og måtte sminke seg basert på din og andres “meninger”. Alle hadde sett nesten helt like ut, som en bunke med A4 ark hvor ingen turte å virkelig skille seg ut på sin egen fine måte, helt uten sine egne personlige syn på hva som er naturlig fint og ikke. Og hva som defineres som naturlig og ikke naturlig. Dessverre følger minst 90% av mennesker denne jantelovstrenden, fordi de fleste lar seg påvirke av andres meninger og samfunnets forventninger fra vugge til grav. Dette er noe av det som separerer Andrea og noen få andre mennesker (mindre enn 10% av befolkningen) fra resten, Andrea og noen få andre klarer selv å bestemme/velge hvordan dem skal sminke seg og se ut og tenke, og har sitt eget syn på alt (inkludert kropp og skjønnhet, og livet generelt). Dem copy-paster ikke gamle levemåter og “synspunkter” i samfunnet (hint: typisk Norsk misunnelse/destruktiv sosialisme/janteloven/mindreverdighet). Helt generelt så er alle mennesker frie (slik har det alltid vært), og alle skal få lov til å se ut som dem selv vil. Din måte å sminke deg på er ikke nødvendigvis den rette måten for alle andre. Kanskje for deg, men ikke alle. Alle mennesker er forskjellige.

    4. Du over ^ du har noe rett i det du skriver, men ærlig.. tror du har overanalysert kommentaren min. Alt er smak og behag, alle er forskjellige og alle mener ikke eller synes ikke det samme om alt. Takk Gud for det. Men altså.. naturlig er jo naturlig? Det er ingen mennesker som har bestemt hva som er naturlig, det er rent, ærlig, friskt, you name it. Klart Andrea skal få sminke seg nøyaktig som hun vil det er jo ikke det jeg sier. Det jeg faktisk sier er at det ser skittent ut, utifra mitt perspektiv og min smak. Og jeg ville aldri latt noen av mine venninner se sånn ut i sminken sin så jeg ville sagt ifra. Her er det ikke snakk om at hun ikke kan sminke seg i den fargetonen eller pøse på med de produktene hun selv ønsker, men slik jeg ser det ser det veldig ujevnt og flekkete ut. Jeg sminker meg ikke likt som alle mine venninner og godt er det for vi skal være forskjellige, men om noen bommer med sminken hvor det er ekstra mye solpudder på haka eller kinnet sitt og det ser flekkete eller ujevnt som resulterer i at det ser skittent ut; så sier jeg ifra, det gjør vi alle sammen med hverandre. Så enkelt er det, og folk får bestemme helt selv til syvende og sist som jeg skrev. Så bare chill

    5. Så fine 😍 Jeg lurer på om Ulrik har sluttet på nhh? Kan synes å huske at du sa han flyttet hjem igjen til Oslo? ❤ ha en fin kveld fine Andrea

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg