BOMTUR??

Lokal tid i Miami: 14.34 // Reise i samarbeid med EF

Hey babes ♥

Først og fremst, det ble visst ikke Disney World på oss i går allikevel. Damen vi bestilte bilettene av på hotellet hadde åpenbart missforstått, for plutselig hadde vi biletter til Universal i stedet- lol!! Litt dumt, for det var ikke dit jeg ville. Begge stedene ligger nemlig nesten 40 mil unna Miami (!!!), så jeg hadde nok ikke giddet å dra så langt bare for å dra på Universal, som vi kunne dratt til når som helst da vi var i LA. Der lå det nemlig supersentralt til. Men vi ga det jo selvfølgelig en sjanse, og jeg må si jeg ble litt skuffet. Var ganske lite å gjøre der, mest bare å titte rundt. Noe som er ok, men ikke når man skal være der i hele 6 timer, eller når man har kjørt SÅ langt for å komme dit. Det eneste som egentlig var bra var en slags Harry Potter ride, den var faktisk sykt nice. Ellers anbefaler jeg egentlig ikke å ta turen til Universal i Orlando for å være helt ærlig, vi betalte hele 2000 kr per pers for busstur og inngang- og det synes jeg ikke det var verdt. Men men, et lite minne ble det jo uansett! 🙂

Processed with VSCO with s3 preset

Processed with VSCO with v8 preset

Processed with VSCO with s1 preset

Processed with VSCO with s3 preset Processed with VSCO with t1 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with s1 preset

Processed with VSCO with s3 preset Processed with VSCO with t1 preset

Nå skal vi ut på powerwalk, og i dag er faktisk siste dagen her i Miami. I morgen tidlig går nemlig turen til Bahamas!! Det gleder jeg meg skikkelig til. Blir en perfekt avslutning på turen før vi reiser tilbake til Norge tirsdag kveld. YAY 😍

17 kommentarer
    1. Anonym: Vi fikk ikke bilettter til Adventure Island og måtte oppgradere billetten vår for 60 dollar ekstra per pers om vi ville dit, noe vi ikke gadd med tanke på at vi hadde betalt så mye fra før 🙂

    2. ^ åå det burde dere ha gjort! Adventure Island har så mange morsomme attraksjoner og 4D rides! Anbefales 100%! Disney world er seriøst småtteri i forhold. Var selv i Orlando i fjor. Det virket mest for barn, men er jo koselig om man ønsker å ta det standard Disney slott bildet.

    3. Enig med h*n over. Adventure Island burde dere dratt på! Men kanskje du får muligheten en annen gang 🙂 Da anbefaler jeg å kjøpe fast track billetter. Den sykeste riden hadde over 2 timer lang kø, men med fast track stod vi bare 10 min. Bare et tips hvis dere skal på noe andre steder der det er mulig å kjøpe fast track. Det er så sykt verdt det.
      Ha en fin tur videre 🙂

    4. Hei! Jeg skal til Miami snart og har sett på den turen til Bahamas fra Miami, men det er så mye forskjellig. Hvem drar dere med, og hvilken priser ligger det på? 🙂 Noe annet du anbefaler å gjøre i Miami?

    5. Ånei! Så kjedelig.. Kjenner meg igjen med at det ofte kan bli litt tull og misforståelser når man bestiller slike turer 😛 Bra at dere fikk en fin dag uansett 🙂 Og så heldige dere er som skal til Bahamas, Vil.også.dit!! Skal forresten til LA før sommeren en gang, og lurte på om du hadde noen gode tips til overnattingssteder? Vet jo at du har vært der noen ganger, og jeg aner virkelig ikke i hvilke område det lønner seg å bo? God tur i dag, fine deg <3

    6. Enig i at det sikkert ble en bomtur da jeg har vært både i universal og disney i orlando, dessverre for dere var billettene deres i den universal parken der det er mest titting, i den andre delen av parken (Islands of adventure) er det masse rides og mye å gjøre. Den anbefaler jeg på det sterkeste. Utrolig mye for litt eldre. Attraksjonene der kan ikke måles med noe i Norge/Sverige.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg