Oslo ⇒ Bergen

Heeey!

I skrivende stund er jeg faktisk på vei til Bergen- med bil, haha! Stoppet et sted for å ta litt pause og få oppdatert bloggen 🙂 Det er tidenes kjøretur på over 50 mil, og dessverre må jeg kjøre hele veien alene. Broren min er med, men han har ikke lappen- så da må jeg være sjåføren i dag. Wæææ! Slitsomt, men det kommer nok til å gå veldig fint. Gleder meg SYKT til å komme tilbake til hjertebyen min, har virkelig savnet Bergen nå. Og det beste av alt er at det er meldt nydelig vær så lenge værmeldingen kan se, noe vi i regnbyen ikke er bortskjemt på- haha. Så nå skal det nyyyytes ☀️

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Her ser dere bilen min! ELSKER å ha bil- haha 🙂

Processed with VSCO with hb2 preset

Verdens fineste Molly ♥

 Vi snakkes fra Bergen i morgen dere!! 😽😽

22 kommentarer

Siste innlegg