xoxo partygurl

Jeg har vært borte fra Bergen i nesten en måned, så nå når lørdagen kom måtte jeg selvfølgelig ta en tur ut! Får nesten ikke sagt nok hvor mye jeg elsker utelivet i Bergen, jeg tror aldri jeg har hatt en dårlig kveld her. I Oslo derimot føler jeg det er bra sånn 1 av 10 ganger, haha. Det har sikkert endel med at Bergen er så utrolig mye mindre, til tross for at det er Norges nest største by. Jeg møter alltid masse kjentfolk når jeg er ute, og det synes jeg er noe av det hyggeligste med å dra ut. Dessuten er jo menneskene her så utrolig imøtekommende og hyggelige- jeg elsker bergensere! Jeg er faktisk helt overveldet over hvor godt jeg har blitt tatt i mot i denne byen, og hvor greie og inkluderende folk er mot meg. Å få venner har vært lekende lett, og jeg blir stadig kjent med nye mennesker. Så koselig 💕

I dag er jeg.. DØD, haha! Tror jeg sov en time i natt, kanskje to. Men det er verdt det, for i går var så gøy  🙂 

27 kommentarer
    1. Så gøy å se at du trives i Bergen! Når du sier at menneskene her er så imøtekommende og hyggelige, da blir jeg stolt over byen min <3

    2. Xo står faktisk for extasy og oxycontin..ganske hardcore dop. Når du legger til “partygurl” og at du har sovet ein time eller to i natt so begynner eg å lure om du tenker deg om kva folk kan tru om deg? Fort gjort å dra konklusjoner no..

    3. Nora: Det går fint! Litt usikker på det enda, men kommer ikke til å ha undervisning i høst. Skal flytte til LA i augsut, og kommer bare til å melde meg opp til eksamen som jeg leser til selv der 🙂 🙂 Håper du kommer til å trives på sonans, jeg er veldig fornøyd!

    4. Det er fordi du er en blogger. En barnslig blogger. Jeg er enig med deg i en ting. Oslo er en stor drittby. Og det er mange av folkene i den og. Rett og slett. Men tipper du har mange rundt deg kun pga bloggen! Det virker sånn. Så, lekende lett kan du gjerne tro. Fake vil jeg si.

    5. Jeg kjenner en fra Oslo som strever i Bergen med nettverk og som nå flytter tilbake. Så jeg er enig i at du legger det frem lekende lett handler nok mye om andre ting. Du driver og skryter livssituasjonen din opp i sky. Du har hele tiden et stort behov for å skryte. Realismen den er langt borte. Og det at du er blogger gir deg nok fordeler overalt ingen andre har. Sånn har det alltid vært. Så du kan roe deg litt ned!

    6. Sist jeg var innom hadde du nylig fått påvist kyssesyken. Er du friskmeldt allerede? Isåfall har du vært veldig, veldig heldig 🙂

    7. Enig i at man som blogger har visse fordeler. Men tror ikke det er bare kult at så mange vet mye om deg fra før. Mange vil nok også allerede ha gjort seg opp en mening om deg som ikke nødvendigvis er positiv. Hvis man går inn for å være sosial og er med på ting så blir man kjent med nye mennesker! Spesielt hvis man går skole får man lett nye venner! Det er ganske vanlig å få nye venner når man flytter til et nytt sted, så tviler på at Andrea har fått seg venner kun fordi hun er en blogger😂

    8. Må si jeg også tviler på at Andrea får seg mange nye venner bare fordi hun er blogger. Jeg er selv fra Bergen og har bodd her hele livet mitt og kan si meg enig i det Andrea skriver. En ting er at jeg møter på kjentfolk over alt fordi byen er liten, men en annen ting er at det faktisk er veldig lett å få seg nye venner. For min del skal det ikke mer enn en tur på byen eller en tur i en park så plutselig har jeg blitt kjent med noen nye. Tror det handler om at man må være åpen for nye folk og ta initiativ når man snakker med fremmede.

    9. Nydelige bilder av deg 🙂
      Fint at du liker deg i Bergen, det varmer et Bergenser-hjerte som har fulgt deg lenge! Men jeg lurer på hvor du drar, ettersom jeg føler det ofte er fullt og ikke såå koselig ute i Bergen? Er det liksom Østre, Febar eller Kvarteret det går i? (Eller andre)

    10. Og det gjelder overalt, ikke bare i Bergen. Er man sosial så blir man kjent. Så ja, jeg er enig i at det er mye ååå skryt skryt skryt. Se her på meg! Denne byen er best. Det blir litt latterlig og 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg